Departamentul de social media nu mai reprezinta o noutate pentru nicio companie. In multe cazuri insa, chiar daca exista angajati insarcinati cu folosirea instrumentelor de social media in folosul companiilor, rezultatele intarzie uneori sa apara.
Cele mai mari dificultati sunt intampinate in social media atunci cand vine vorba de cuantificarea eforturilor depuse de cei care ar trebui sa profite de avantajele mediului online cand vine vorba de social media. Acest fenomen tine insa cont de obiective, influenta, calitate, timp acordat, dexteritate, implicare.
Cum se fac insa anagajrile pentru o astfel de functie? De ce tine cont angajatorul sau responsabilul HR atunci cand incearca sa gaseasca o persoana potrivita care sa lucreze in domeniul social media? In prezent, s-ar parea ca exista doua tendinte care influenteaza decizia si procesul de cautare a unui angajat pentru social media. Astfel, in vreme ce unii angajatori incearca sa puna accentul pe experienta si influenta in mediile sociale ale candidatului, fie este ales intamplator un angajat care, desi are experienta academica si profesionala, nu cunoaste neaparat fenomenul de social media, tratat oricum in mod secundar chiar de companie.
In prima situatie, candidatul poate ocupa postul in functie de influenta pe care o exercita in mediul online prin brandul personal pe care a reusit sa si-l construiasca folosindu-se de instrumentele de social media. Site-ul klout.com ofera un portret destul de exact al activitatii unui utilizator in mediul online.
Exista in continuare analisti care considera ca brandul de angajator se poate dezvolta numai prin angajati. Specialistii in recrutare se axeaza insa in continuare pe experienta profesionala si academica a unui candidat, considerand ca acestea pot fi cuantificabile si ca succesul in social media poate decurge din aceasta baza de cunostinte aplicate ulterior in vederea rezolvarii sarcinilor de serviciu.
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Ghid complet Instructiuni proprii de securitate a muncii
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
ARTICOLE SIMILARE
Ai sanse mai mari sa iti gasesti un job prin Google+?Ce inseamna sa fii angajat in SOCIAL MEDIACare sunt joburile viitorului: cum sa te orientezi inca de acumFacebook aduce mii de clienti companiilor romanestiObstacolul anului 2013 pentru tinerii care vor sa isi gaseasca un loc de muncaULTIMELE ARTICOLE
Aproape 74% dintre romani cred ca vor cheltui mai multi bani in a doua jumatate din 2024Proiectul privind salariul minim prevede ca NU vor exista diminuari salarialeIndicatori de performanta (KPI). Ce inseamna, tipuri si exempleFormularul pentru ajutorul de incalzire nu e nouTrei cursuri pentru un CV impresionant