Ce inseamna sa fii angajat in social media

17 August 2011
17 August 2011
social mediaanalist social mediainstrumente social mediaangajare social media
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Departamentul de social media nu mai reprezinta o noutate pentru nicio companie. In multe cazuri insa, chiar daca exista angajati insarcinati cu folosirea instrumentelor de social media in folosul companiilor, rezultatele intarzie uneori sa apara.

Cele mai mari dificultati sunt intampinate in social media atunci cand vine vorba de cuantificarea eforturilor depuse de cei care ar trebui sa profite de avantajele mediului online cand vine vorba de social media. Acest fenomen tine insa cont de obiective, influenta, calitate, timp acordat, dexteritate, implicare.

Cum se fac insa anagajrile pentru o astfel de functie? De ce tine cont angajatorul sau responsabilul HR atunci cand incearca sa gaseasca o persoana potrivita care sa lucreze in domeniul social media? In prezent, s-ar parea ca exista doua tendinte care influenteaza decizia si procesul de cautare a unui angajat pentru social media. Astfel, in vreme ce unii angajatori incearca sa puna accentul pe experienta si influenta in mediile sociale ale candidatului, fie este ales intamplator un angajat care, desi are experienta academica si profesionala, nu cunoaste neaparat fenomenul de social media, tratat oricum in mod secundar chiar de companie.

In prima situatie, candidatul poate ocupa postul in functie de influenta pe care o exercita in mediul online prin brandul personal pe care a reusit sa si-l construiasca folosindu-se de instrumentele de social media. Site-ul klout.com ofera un portret destul de exact al activitatii unui utilizator in mediul  online.

Exista in continuare analisti care considera ca brandul de angajator se poate dezvolta numai prin angajati. Specialistii in recrutare se axeaza insa in continuare pe experienta profesionala si academica a unui candidat, considerand ca acestea pot fi cuantificabile si ca succesul in social media poate decurge din aceasta baza de cunostinte aplicate ulterior in vederea rezolvarii sarcinilor de serviciu.

NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]