legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Administratorii de bloc ar putea lucra si in baza unui contract de prestari servicii

Mara Dobrin
Mara Dobrin
26 Iunie 2017
26 Iunie 2017
Mara Dobrin
Mara Dobrin
administratori de bloc angajarecontract prestari serviciifisa postului administrator bloc
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Potrivit unui nou proiect de act normativ propus de Guvern, acele persoane fizice care vor dori sa lucreze ca administratori de bloc o vor putea face si in baza unui contract de prestari servicii.

In momentul de fata, angajarea acestora e posibila doar daca se incheie un contract individual de munca (CIM).

Asadar, daca se va aplica acest proiect, asociatiile de proprietari de bloc vor avea doua optiuni, la angajarea administratilor. Fie vor incheia un CIM fie un contract de prestari servicii, daca acest proiect de act normativ va inlocui Legea nr. 230/2007.

IMPORTANT! Pentru ca proiectul de lege sa intre in vigoare are nevoie de votul Parlamentului si de promulgarea sefului statului. In prezent, nu se aplica.

Ce documente vor fi necesare celor care vor dori sa se angajeze ca administratori de bloc, in viitor:

- certificat de calificare din punct de vedere profesional, cazier judiciar, polita de asigurare de raspundere civila profesionala, atestat pentru functia de administrator.


In momentul prezent, polita de asigurare de raspundere civila profesionala nu este obligatorie, dar potrivit documentului aflat la Senat acest lucru s-ar putea schimba, in curand.

De asemenea, daca proiectul de act normativ va trece, va deveni OLBIGATORIU si certificatul de calificare profesionala, pentru cei care au deja atestatul pentru indeplinirea functiei de administrator.


Fisa postului Administrator bloc


I.    Identificarea postului

1.   Numele si prenumele titularului: ............

2.   Denumirea postului: Administrator imobile

[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

3.   Pozitia in COR / Cod: 515303    

[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]

4.   Departamentul / locatia: Servicii publice
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

5.    Nivelul postului: Executie

6.    Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Presedintelui ...citeste continuarea aici >>>



 

 
NOUTATI din Legislatia muncii

REGES-ONLINE: Ce trebuie sa faceti pana pe 30 septembrie 2025?


 Conform reglementarilor, angajatorii au doua obligatii esentiale:

1. Inregistrarea in platforma REGES-ONLINE
2. Completarea si transmiterea tuturor datelor pentru contractele active de munca care nu sunt deja inregistrate in sistemul anterior

Incepeti acum tranzitia catre REGES-ONLINE cu ajutorul
Ghidului practic de operare in ReviSal (Reges)

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
a
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES Online. Modificarile din lege + Studii de Caz si Greseli frecvente"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]