Va prezentam mai jos fisa postului pentru pozitia de administrator de bloc, conform Fisa-Postului.ro. Vom stabili care sunt competentele profesionala necesare, ce sarcini si responsabilitati ii revin, ce pozitie se va ocupa in COR si nu numai:
Administrator de bloc
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
Noua lege a pensiilor Ghid practic
250 Modele Fise de Post
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
2. Denumirea postului: Administrator imobile
[Daca in organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 515303
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Servicii publice
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Presedintelui Asociatiei de proprietari
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
Scopul general al postului
Practicantii unei astfel de ocupatii se ocupa de organizarea si coordonarea activitatii de suport privind mentinerea in bune conditii a imobilului aflat in gestionare.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
1. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarâre, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
2. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentând 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
- este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
- este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa foloseasca timpul de munca exclusiv pentru indeplinirea sarcinilor de serviciu, in acest sens, nu se ocupa in timpul de munca de activitati care nu sunt cuprinse in atributiile si indatoririle sale ori nu sunt dispuse de sefi ierarhici
• sa respecte regulamentul de ordine interioarasa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
• sa intretina in stare de buna functionare imobilul si bunurile din dotare;
• sa se asigure ca primeste, pastreaza si elibereaza obiecte de inventar in gestiune, se ocupa de aprovizionarea si dotarea imobilului in conformitate cu lista de investitii;
• sa se asigure ca propune investitii privind intretinerea sau dezvoltarea imobilului si conduce activitatile de intretinere ale acestuia;
• sa se asigure de corectitudinea licitatiilor organizate pentru ocuparea spatiilor, dar si a prestarii de servicii de curatenie, paza si intretinere;
• sa se asigure ca in caz de defectiuni ale sistemelor/retelelor din imobil, anunta echipele de instalatori si ia in primire rezultatele muncii acestora;
• sa se asigure ca urmareste respectarea normelor de conduita civilizata si a regulamentului imobilului;
• sa se asigure ca redacteaza materialele cu caracter informativ si le afiseaza la avizierul imobilului;
• sa se asigure ca intocmeste si semneaza contracte de inchiriere de spatii cu diversi clienti;
• sa se asigure ca negociaza valoarea contractelor de inchiriere in concordanta cu politica comerciala a imobilului/institutiei;
• sa recruteze resursele umane necesare pentru asigurarea curateniei in bloc
• sa se asigure ca pregateste documentatia de plata a cheltuielilor de regie proportional cu spatiile ocupate
• sa se asigure ca urmareste inregistrarea corecta a cheltuielilor de regie a imobilului; sa fie cinstit, loial si disciplinat, dând dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atât cât este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atât timp cât este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decât daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
a. Desfasurarea activitatii – la bloc
Cazurile speciale sunt stabilite cu atentie in cadrul echipei de lucru;
Va fi raspunzator si utilizeaza:
Echipamente
Baza de date
b. Conditii de formare profesionala - Participa la sesiuni de formare si perfectionare.
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
• Delegare (inlocuitori, sarcini delegate) - Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii – medii
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini si competente personale
- incredere in sine;
- gandire laterala
- atentie;
- ascultare activa
- indemânare;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitatea de a invata;
- limba straina;
- orientat catre client si realizarea sarcinilor, cu respectarea termenelor limita
- cunostinte bune de utilizare PC (Microsoft Office, aplicatii informatice specifice desfaturarii activitatii)
- dispusa intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General
Sursa: Fisa-Postului.ro