Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

GDPR: model de contract de prestari servicii IT

model contract prestari servicii itmodel contract gdprgdpr model contract prestari servicii
In contextul aplicarii Regulamentului privind Protectia Datelor cu Caracter Personal din data de 25 mai 2018, s-au schimbat mai multe aspecte legislative care tin de prelucrarea datelor. Asa ca cei care lucreaza cu astfel de date, fie ca vorbim de clienti, colaboratori, angajati, etc trebuie sa acorde o atentie sporita noilor legi.

In special pentru ca amenzile sunt uriase, asa ca Regulamentul (UE) 2016/679 este mai strict decat s-ar fi asteptat angajatorii romani. Tocmai de aceea ar trebuie sa se familiarizeze cu Ghidul GDPR pentru managerii HR >>>


"Ma puteti ajuta cu un model de contract de prestari servicii IT - DESIGN WEB conform cu RGPD, intre doua persoane juridice, contract incheiat in vederea realizarii unui site web tip magazin online care va avea ca clienti persoane fizice?", se intreba cineva pe PortalProtectiaDatelor.ro.



Iata un model cadru de contract servicii IT conform GDPR:


" CONTRACT DE FURNIZARE SERVICII INFORMATICE


I. PARTILE CONTRACTANTE


intre SC ........................................, cu sediul in ........................................, Nr. in Registrul Comertului, Cod unic de inregistrare.............................................., cont IBAN ................................................................. deschis la .................................................., Filiala ................................................, reprezentata de  .........................., avand functia de..................................., in calitate de Beneficiar

si

SC ........................................, cu sediul in ........................................, Nr. in Registrul Comertului, Cod unic de inregistrare.............................................., cont IBAN ................................................................. deschis la .................................................., Filiala ................................................, reprezentata de  .........................., avand functia de..................................., in calitate de Prestator



II. OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1- Obiectul contractului il constituie: servicii IT .........., servicii furnizate de Prestator.

II.2 - Prestatorul va presta, in mod concret, urmatoarele servicii:
a) Administrarea retelelor de calculatoare, constand in:
- ........................
- ........................
- ........................

b) Administrare file server, constand in:
- ........................
- ........................
- ........................

c) Asistenta tehnica de tip Help-Desk, constand in:
- ........................
- ........................
- ........................

d) Securitatea informatiei, constand in:
- ........................
- ........................
- ........................

e) Solutii pentru posta electronica (E-mail), constand in:
- ........................
- ........................
- ........................

f) Gazduire WEB, constand in:
- ........................
- ........................
- ........................

g) Administrare baze de date, constand in:
- ........................
- ........................
- ........................


III. PRETUL CONTRACTULUI

III.1 Valoarea totala a contractului este ....................... lei.
III.2. Plata pretului se face lunar, respectiv in cuantum de ............................. lei/luna.

IV. DURATA CONTRACTULUI

IV.1 - Durata prezentului contract este de ..........., incepand cu data de ...........................
IV.2. – Durata contractului poate fi prelungita prin act aditional la prezentul contract.

V. OBLIGATIILE PRINCIPALE ALE PRESTATORULUI
V.1 Prestatorul se obliga:
a) sa presteze serviciile ce fac obiectul prezentului contract cu profesionalismul si promptitudinea cuvenite angajamentului asumat si in conformitate cu standardele de calitate a serviciilor ce fac obiectul prezentului contract;
b) sa solutioneze toate problemele legate de functionarea retelei, serverelor si a serviciilor lor in cazul aparitiei acestora.
c) sa pastreze back-up-uri ale datelor stocate pe servere, insa acestea vor fi folosite doar pentru refacerea sistemului in cazul unui dezastru.
d) sa asigure securitatea retelei dar nu poate fi facut raspunzator in cazul in care site-ul unui client este afectat de o terta persoana care atenteaza la datele si integritatea serviciului Beneficiarului. In astfel de cazuri, Beneficiarul, este obligat prin contract sa anunte imediat Prestatorul;
e) sa asigure asistenja tehnica pentru Beneficiar online.
f) sa instaleze, sa configureze si sa activeze serviciul de gazduire in conditii corecte si de calitate;"



...vezi continuarea pe PortalProtectiaDatelor >>>



de Mara Dobrin


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model contract prestari servicii itmodel contract gdprgdpr model contract prestari servicii

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 17 August 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


GDPR: model de contract de prestari servicii IT Nota: 3.5 din 5 - 6 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Decontarea procentului de 41,5% din salariu se realizeaza dupa plata taxelorIntrebare: Imi cer scuze daca va deranjez, insa intrebarea mea se refera la prevederile OUG 92/2020, coroborata cu OUG 99/2020 si anume: - compania noastra a decis sa beneficieze de amanarea platii taxelor salariale panain 25 oct conf OUG 99/2020; - totodata, am dori sa aplicam si pentru obtinerea a 41.5% din salariile brute aleangajatilor care au fost in somaj tehnic platit de stat; - intrebarea mea este legata de posibilitatea de putea primi cei 41,5% dupa indeplinirea conditiilor cumulative, respectiv...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Detasare. Angajatorul obligat la plata drepturilor salarialeIntrebare: Este posibil ca unui salariat detasat de la unitatea A la unitatea B, prestand activitate pentru unitatea B, timp de 1 an, drepturile salariale sa-i fie platite de catre unitatea A- cea de ;a care a fost detasat.? Codul muncii {art.47), specifica ca plata salariului se face de catre unitatea la care s-a dispus detasarea, in cazul de fata,unitatea B.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]