Nu exista un model tipizat al acestui raport, dar in principiu, trebuie sa faca referire la datele cuprinse in exemplul de mai jos:
RAPORTUL S.C. _________________
cu privire la actiunile desfasurate in anul 20_ _ pentru imbunatatirea starii de securitate si sanatate in munca a salariatilor
in perioda ianuarie – decembrie 20_ _ situatia securitatii si sanatatii in munca in cadrul societatii s-a prezentat astfel:
Pentru a ridica nivelul de siguranta in cadrul S.C._______ s-a hotarât organizarea activitatii de prevenire si protectie prin infiintarea serviciului intern de prevenire si protectie la nivelul societatii.
Pentru consilierea activitatii interne de prevenire si protectie s-a incheiat un contract de prestari de servicii cu durata de 1 an cu S.C.______(serviciu extern) societate care este abilitata in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
40 Modele de Regulament Intern
De asemenea, prin decizia nr. ______________, s-a dispus infiintarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca(CSSM).
Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor se realizeaza prin ___________ – medic specialist de medicina muncii care va prezenta anual conducerii un raport asupra starii de sanatate a personalului.
Instruirea personalului propriu in domeniul SSM se realizeaza de catre conducatorii locurilor de munca pe baza graficelor tematice si tematicilor de instruire periodice pe domenii de activitate ale angajatilor.
Serviciul extern S.C.__________ a elaborat si Evaluarea Factorilor de Risc pe domeniile de activitate ale angajatilor si Planul de Prevenire si Protectie. S-a elaborat pachetul de documente privind infiintarea, organizarea si buna functionare a CSSM. in cadrul activitatii organizatorice a CSSM au fost propusi 2 reprezentanti ai lucratorilor pentru absolvirea unui curs de 40 ore in domeniul SSM.
Conducerea societatii a monitorizat permanent gradul de securitate a angajatilor si a dispus masuri de remediere atunci cand au fost descoperite nereguli.
De asemenea, pe parcursul anului 20_ _ s-au efectuat urmatoarele cheltuieli privind ....
continuarea pe PortalSSM.ro