Iata documentele pe care le pot solicita inspectorii de munca:
1. Registrul unic de control
2. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului cu anexele aferente
3. Autorizatia de functionare din punct de vedere SSM (certificat constatator)
4. Decizii interne si certificate de competenta pentru personalul cu atributii in domeniul SSM
5. Documentele privind infiintarea si organizarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (decizia de infiintare; raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca; raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor)
6. Evaluarea riscurilor profesionale de accidentare si imbolnavire profesionala la locurile de munca
7. Planul de prevenire si protectie
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Concedierea perfect legala
Portal Codul Muncii
8. Instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca
9. Fisele de aptitudini ale lucratorilor
10. Fisele individuale de instruire ale lucratorilor
11. Programe si ....
Specialistii Portalssm.ro atrag atentia asupra posibilitatii solicitarii de catre inspectorii de munca a fiselor de post ale lucratorilor, registrelor de evidenta (a accidentelor si a incidentelor periculoase) precum si a proceselor verbale incheiate anterior de catre inspectorii de munca.
Important! In functie de specificul activitatilor, pot fi solicitate si alte documente.
Gasiti lista completa a documentelor necesare pe portalssm.ro