Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Atentie la controlul SSM! Ce documente vi se vor cere

control ssmsecuritate si sanatate in muncadocumente inspectori ssm
Ca angajatori, trebuie sa fiti pregatiti pentru actiuni de control in domeniul securitatii si sanatatii in munca.

Iata documentele pe care le pot solicita inspectorii de munca:

1. Registrul unic de control
2. Certificatul de inmatriculare la Registrul Comertului cu anexele aferente
3. Autorizatia de functionare din punct de vedere SSM (certificat constatator)
4. Decizii interne si certificate de competenta pentru personalul cu atributii in domeniul SSM
5. Documentele privind infiintarea si organizarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca (decizia de infiintare; raportul anual al conducatorului unitatii in CSSM cu privire la situatia securitatii si sanatatii in munca; raportul medicului care asigura supravegherea starii de sanatate a salariatilor)
6. Evaluarea riscurilor profesionale de accidentare si imbolnavire profesionala la locurile de munca
7. Planul de prevenire si protectie
8. Instructiuni proprii pentru completarea si/sau aplicarea reglementarilor de securitate si sanatate in munca, tinand seama de particularitatile activitatilor si ale locurilor de munca
9. Fisele de aptitudini ale lucratorilor
10. Fisele individuale de instruire ale lucratorilor
11. Programe si ....

Specialistii Portalssm.ro atrag atentia asupra posibilitatii solicitarii de catre inspectorii de munca a fiselor de post ale lucratorilor, registrelor de evidenta (a accidentelor si a incidentelor periculoase) precum si a proceselor verbale incheiate anterior de catre inspectorii de munca.

Important! In functie de specificul activitatilor, pot fi solicitate si alte documente.


Gasiti lista completa a documentelor necesare pe portalssm.ro

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
control ssmsecuritate si sanatate in muncadocumente inspectori ssm

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 30 Martie 2016
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Atentie la controlul SSM! Ce documente vi se vor cere Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Modificarea elementelor CIM are loc prin acordul partilorIntrebare: In data de 31.03.2020 s-a organizat o sedinta cu toti angajatii in care s a hotarat de comun acord CU ANGAJATORUL ,tinand cont de situatia generata de COVID-19 ca incepand cu 01.04.2020 toti angajatii vor lucra 6 ore si vor fi platiti cu 75% din salariu. In aceasta situatie trebuiesc facute ACTE ADITIONALE pentru fiecare angajat in care scriem despre modificarea programului iar la salariu putem scrie ca salariul va fi CORESPUNZATOR PERIOADEI DE TIMP LUCRATA (ADICA 75%) sau trebuie sa scriem...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Voluntari situatii de urgenta. Obligatii angajatorIntrebare: Avand in vedere ca am primit de la mai multi angajati adeverinte, care atesta ca fac parte din Serviciul Voluntar pentru Situatii de Urgenta si sunt chemati de Inspectoratul pentru Situatii de Urgenta Banat sa asigure permanenta pe raza teritoriului lor de domiciliu, care sunt obligatiile noastre in calitate de angajator fata de aceste persoane? In aceasta perioada angajatii societatii noastre, care fac parte din serviciul voluntar,beneficiaza de zile libere platite de noi? Isi pastreaza toate...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]