Pentru Statul de salarii, Normele specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile cuprinse in anexa 2 la ordin stabileste urmatorul continut minimal obligatoriu de informatii:
- denumirea unitatii, sectiei, serviciului etc.;
- denumirea formularului; intocmit pentru luna, anul;
- numele si prenumele; venitul brut; contributia individuala de asigurari sociale; contributia individuala la bugetul asigurarilor pentru somaj; contributia pentru asigurari sociale de sanatate; cheltuieli profesionale; venitul net; deducere personala de baza; deduceri suplimentare; venitul baza de calcul; impozitul calculat si retinut; salariul net;
- semnaturi: conducatorul unitatii, conducatorul compartimentului financiar-contabil, persoana care il intocmeste.
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Statul de salarii trebuie sa cuprinda semnatura conducatorului unitatii, conducatorului compartimentului financiar-contabil si al persoanei care il intocmeste.
Astfel cum prevede art. 2 mai sus mentionat acest continut este minimal, statul de salarii putand fi adaptat dar cu obligatia respectarii acestui continut minimal.
De aceea, statul de salarii trebuie, in speta, sa cuprinda semnatura conducatorului compartimentului financiar contabil.
Sursa: PortalCodulMuncii.ro