In ceea ce priveste organizarea apararii impotriva incendiilor la locul de munca, se iau in considerare numeroase aspecte delimitate de specialistii din domeniu.
Redam mai jos lista completa a aspectelor de care tinem cont in ceea ce priveste organizarea apararii impotriva incendiilor la locul de munca:
- se iau in evidenta materialele si dotarile tehnologice care prezinta pericol de incendiu, a surselor posibile de aprindere ce pot aparea si a mijloacelor care le pot genera si stabilirea si aplicarea masurilor specifice de prevenire a incendiilor;
- se organizeaza interventia de stingere a incendiilor;
- se afiseaza instructiunile de aparare impotriva incendiilor;
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
40 Modele de Regulament Intern
- se organizeaza salvarea utilizatorilor si a evacuarii bunurilor, prin intocmirea si afisarea planurilor de protectie specifice si prin mentinerea conditiilor de evacuare pe traseele stabilite;
- se elaboreaza documentele specifice de instruire la locul de munca, desfasurarea instruirii si verificarea efectuarii acesteia;
- se marcheaza pericolul de incendiu prin montarea indicatoarelor de securitate sau a altor inscriptii ori mijloace de atentionare.