Ne dorim sa devenim mediatori pentru ca stim ca acest lucru ne-ar aduce sanse concrete pentru un viitor profesional cat mai stralucit. Exista o cerere reala pentru serviciile de mediere iar recompensele financiare si cele non-financare sunt cat se poate de avantajoase.
Pentru profesionistii care doresc sa devina mediatori, prezentam un test de pregatire:
1. Formatorul in mediere, atat In domeniul formarii initiale, cat si In domeniul formarii
continue, isi poate desfasura activitatea:
a. In cadrul unui singur furnizor de formare acreditat de Consiliul de mediere;
b. In cadrul mai multor furnizori de formare acreditati de Consiliul de mediere.
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
2. In cazul modelului transmiterii „energiei” (ilustrat prin lovirea unei pietre cu piciorul)
cauzalitatea este:
a. circulara
b. liniara
c. vectoriala
3. Care sunt caracteristicile personalitatii obsesionale:
a. are o tinuta morala deosebita;
b. este perfectionist, respecte norma, legea, regula sociala;
c. Ii este relativ usor sa ia o decizie;
d. analizeaza In detaliu toate aspectele realitatii.
4. Inregistrarea ca examinator sau ca expert evaluator a formatorului inregistrat la categoria
«formator principal» se face prin hotarare a Consiliului de mediere, pe baza documentelor
care dovedesc Indeplinirea cumulativa a urmatoarelor cerinte suplimentare:
a. are minimum 240 de ore de formare In domeniul medierii, In calitate de formator principal;
b. a format minimum 60 de persoane In domeniul medierii, In calitate de formator principal;
c. are minimum 40 de ore de pregatire In domeniul conflictelor, suplimentar fata de formatorul
principal;
d. a coordonat in calitate de formator principal minimum 3 cursuri de formare a mediatorilor.
5. Un mesaj care foloseste calea periferica, cu prelucrare euristica:
a. are sanse mai mici de a produce schimbari atitudinale decat mesajul care se Inscrie pe calea
centrala, cu prelucrare sistematica;
b. are sanse mai mari de a produce schimbari atitudinale decat mesajul care se Inscrie pe calea
centrala, cu prelucrare sistematica;
c. are sanse egale de a produce schimbari atitudinale cu mesajul care se Inscrie pe calea centrala,
cu prelucrare sistematica.
Aflati toate raspunsurile corecte si multe alte intrebari de test in ghidul "57 de teste pentru mediatorul de succes">>>>