Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Statutul de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala

agentia plati inspectie socialaOUG NR. 113/2011ministerul munciifunctionari publici



Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale a publicat recent, spre dezbatere, Proiectul de Hotarare pentru aprobarea Statutului propriu de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala.

Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala a fost infiintata in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului  nr. 113/2011, prin preluarea activitatii de inspectie sociala a Directiei Generale de Inspectie Sociala din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale. S-a urmarit crearea unui sistem national unitar, atat pentru plata si managementul tuturor beneficiilor de asistenta sociala acordate, cat si pentru controlul acestor.

Statutul propriu de organizare si functionare al Agentiei Nationale de Plati si Inspectie Sociala cuprinde informatii detaliate privind:

-    organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala si a agentiilor subordonate in concordanta cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 113/2011(Agentia functioneaza cu un numar maxim de 1450 de posturi, finantate de la bugetul de stat, functionari publici si personal contractual, din care 87 de posturi pentru aparatul central si 1363 de posturi pentru agentiile teritoriale);
-    atributiile specifice ale Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala (in domeniul reglementarii, organizatoric, financiar, evidentei si raportarii, comunicarii si informarii, reprezentarii, in domeniul sistemului de informatii, in domeniul inspectiei muncii ) si ale structurilor sale teritoriale pentru a putea fi desfasurata activitatea nou – preluata de inspectie sociala;
-    atributiile conducerii Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala.

Proiectul de statut poate fi consultat aici.


de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
agentia plati inspectie socialaOUG NR. 113/2011ministerul munciifunctionari publici

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 23 Ianuarie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Statutul de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Somaj tehnic. Obligatia de informare si consultareIntrebare: Pentru a trimite in somaj tehnic salariatii societatii in baza ordonatei de urgenta 30 si 32, angajatorul trebuie sa consulte in prealabil sindicatul reprezentativ de la nivelul societatii sau reprezentantii salariatilor?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Cumul de contracte suspendate. Indemnizatia mai avantajoasaIntrebare: Coraborand cele doua puncte 9 si 10 de la art.XI din OUG nr 30/2020 modificata de OUG 32/2020 respectiv: (9) In situatia in care un angajat are incheiate mai multe contracte individuale de munca din care cel putin un contract cu norma intreaga este activ pe perioada instituirii starii de urgenta, acesta nu beneficiaza de indemnizatia prevazuta la alin. (1). (10) In situatia in care un angajat are incheiate mai multe contracte individuale de munca si toate sunt suspendate ca urmare a instituirii...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori

Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"
CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 

 
 
 



 
Alerta Coronavirus - Masuri de preventie pentru Angajatori
Descarcati gratuit Raportul Special

"CORONAVIRUS - Ghid de MASURI URGENTE pentru Angajatori. Reguli impuse pentru fiecare firma"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]