Statutul de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala

agentia plati inspectie socialaOUG NR. 113/2011ministerul munciifunctionari publici
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X



Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale a publicat recent, spre dezbatere, Proiectul de Hotarare pentru aprobarea Statutului propriu de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala.

Agentia Nationala pentru Plati si Inspectie Sociala a fost infiintata in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului  nr. 113/2011, prin preluarea activitatii de inspectie sociala a Directiei Generale de Inspectie Sociala din cadrul Ministerului Muncii, Familiei si Protectiei Sociale. S-a urmarit crearea unui sistem national unitar, atat pentru plata si managementul tuturor beneficiilor de asistenta sociala acordate, cat si pentru controlul acestor.

Statutul propriu de organizare si functionare al Agentiei Nationale de Plati si Inspectie Sociala cuprinde informatii detaliate privind:

-    organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala si a agentiilor subordonate in concordanta cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 113/2011(Agentia functioneaza cu un numar maxim de 1450 de posturi, finantate de la bugetul de stat, functionari publici si personal contractual, din care 87 de posturi pentru aparatul central si 1363 de posturi pentru agentiile teritoriale);
-    atributiile specifice ale Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala (in domeniul reglementarii, organizatoric, financiar, evidentei si raportarii, comunicarii si informarii, reprezentarii, in domeniul sistemului de informatii, in domeniul inspectiei muncii ) si ale structurilor sale teritoriale pentru a putea fi desfasurata activitatea nou – preluata de inspectie sociala;
-    atributiile conducerii Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala.

Proiectul de statut poate fi consultat aici.


NOUTATI din Legislatia muncii

NOU: Webinar Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024!


Prin Ordinul ANAF nr. 1.994/880/1.181/4.594/2023 a fost aprobat un nou model al Declaratiei 112 referitoare la plata contributiilor sociale, a impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate.

Atentie, gestionarea noului model al D 112 nu este deloc facila!

Iata de ce va invitam in data de 17 mai sa participati online la webinarul Declaratia 112. Aspecte esentiale in 2024 in cadrul caruia expertul Luminita Obaciu va limpezi cu profesionalism neclaritatile, cu accent pe subiectele care creeaza cele mai mari dificultati in practica!



...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
agentia plati inspectie socialaOUG NR. 113/2011ministerul munciifunctionari publici

Data aparitiei: 23 Ianuarie 2012
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Statutul de organizare si functionare al Agentiei Nationale pentru Plati si Inspectie Sociala Nota: 4.25 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]