OUG 20/2016: Institutiile publice vor inscrie in REVISAL toti angajatii, inclusiv functionarii cu statut special

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
13 Iunie 2016
13 Iunie 2016
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
revisal institutii publicerevisalrevisal functionari publici
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In Monitorul Oficial nr. 434 din 09.06.2016 a fost publicata Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 20 din 2016 pentru modificarea si completarea OUG nr. 57 din 2015 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice in anul 2016, prorogarea unor termene, precum si unele masuri fiscal-bugetare si pentru modificarea si completarea unor acte normative.

Actul normativ aduce modificari Legii nr. 284 din 2010, introducand un nou articol, art. 7, care vizeaza instituirea in sarcina institutiilor si autoritatilor publice a obligatiei de completare a programului Revisal si cu angajatii ce detin statutul de functionari publici si functionari publici cu statut special, asemenea prevederilor art. 34 din Codul Muncii.

Concret, specialistii in legislatia muncii precizeaza faptul ca de la data la care intra in vigoare a acestui act normativ, fiecare institutie si autoritate publica este obligata sa infiinteze registrul general de evidenta a salariatilor prevazuti la art. 34 din Codul muncii, pentru personalul care este platit din fonduri publice conform Legii nr. 284 din 2010.

Conform actului, registrul general de evidenta a personalului platit din fonduri publice se completeaza si se transmite inspectoratului teritorial de munca in ordinea angajarii/numirii si cuprinde elementele de identificare ale tuturor persoanelor platite din fonduri publice, data angajarii/numirii, functia, salariul, sporurile si cuantumul acestora, perioada si cauzele de suspendare a raportului de munca sau de serviciu, perioada detasarii si data incetarii functiei.

Registrul general de evidenta a personalului platit din fonduri publice este pastrat la sediul institutiei/autoritatii publice, urmand sa fie pus la dispozitie inspectorului de munca sau oricarei altei autoritati care il solicita, in conditiile legii.

Asa cum precizeaza OUG nr.20 din 2016, la solicitarea persoanei platite din fonduri publice, institutia/autoritatea publica este obligata sa elibereze un document care sa ateste activitatea desfasurata de aceasta, durata activitatii, salariul, vechimea in munca, in meserie si in specialitate.

Conform actului normativ, metodologia de intocmire a registrului general de evidenta a personalului platit din fonduri publice, inregistrarile care se efectueaza, precum si orice alte elemente in legatura cu intocmirea acestora se stabilesc prin hotararea Guvernului prevazuta la art. 34 alin. (7) din Legea nr. 53/2003, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.


Sursa si date integrale: MonitorulJuridic.ro




 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]