Prin Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 117/2010 a fost introdusa obligatia persoanelor fizice si juridice, care au calitatea de angajatori, precum si entitatile asimilate angajatorului care au calitatea de platitori de venituri din activitati dependente, precum si institutia publica - Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, de a depune la casele de asigurari de sanatate, pâna la 15 februarie 2011, Declaratia-inventar privind contributia pentru concedii si indemnizatii de asigurari sociale de sanatate aflata in sold la 31 decembrie 2010 si neachitata pâna la 31 ianuarie 2011, inclusiv accesoriile aferente, pe ani fiscali.
Declaratia cuprinde si soldul sumelor de recuperat de la bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate, pentru care au fost depuse cereri de restituire in termen, si care nu au fost restituite pâna la 31 ianuarie 2011.
Declaratia-inventar se depune pe un formular editat sau descarcat de pe site-ul
Casei Nationale de Asigurari de Sanatate.
Formularul se poate depune in doua moduri. Fie direct la casele de asigurari de sanatate, editat, semnat, stampilat si insotit de certificatul de atestare fiscala emis de organul fiscal competent, fie prin mijloace electronice de transmitere la distanta.
Modelul si continutul declaratiei au fost aprobate prin ordinul comun al ministrului Sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 53/25/2011, publicat in Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 85/02.02.2011.
Click aici pentru a vizualiza Formularul
Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.