Masuri de protectie impotriva raspandirii Sars-Cov-2 luate de o institutie publica pentru angajati si contribuabilil

masuri protectie coronavirusdistantare socialaservicii onlinecomunicare la distanta
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Agentia Nationala de Administare Fiscala recomanda contribuabililor, si in perioada decretarii starii de alerta, interactiunea la distanta cu unitatile fiscale, pentru a nu fi zadarnicit efortul intregii societati de limitare a raspandirii infectarii cu noul Coronavirus.
 
 Astfel, conducerea ANAF a dispus continuarea implementarii masurilor de protectie a contribuabililor si a angajatilor, care sunt in totala concordanta cu recomandarile specialistilor in sanatate publica si normele generale de aparare impotriva infectarii cu noul Coronavirus SARSCoV 2.
 
 Masurile adoptate sunt necesare in scop preventiv, dar si pentru desfasurarea activitatii in bune conditii, pentru toti cei implicati:
 
- se vor prelucra, si in perioada starii de alerta, informatiile si masurile de protectie pentru prevenirea infectarii cu noul Coronavirus SARS-CoV 2, cu totii angajatii;
 
- angajatii vor purta, in mod obligatoriu, masti de protectie (medicale/non-medicale), mainile vor fi igienizate ori de cate ori este nevoie;
- sunt monitorizate stocurile de materiale de protectie la nivelul tuturor structurilor ANAF, fiind alimentate permanent;
 
- temperatura angajatilor va fi masurata zilnic, la inceperea programului de lucru;
 
- sunt amplasate covoare dezinfectante la intrarea in fiecare unitate fiscala si dispensere cu substante dezinfectante;
 
- punctele de acces in unitatile fiscale sunt dotate cu masti pentru vizitatori si solutii pentru dezinfectarea mainilor;
 
- spatiile si suprafetele intens utilizate vor fi dezinfectate de mai multe ori pe zi, iar suprafetele de lucru vor fi dezinfectate periodic;
 
- se mentine programul de lucru decalat pentru evitarea aglomerarilor la intrarea/iesirea din incinta unitatilor fiscale si pentru limitarea numarului de angajati prezenti in acelasi timp, in aceeasi incinta;
 
- toate sedintele, intalnirile cu participare extinsa se realizeaza in sistem video conferinta, iar delegatiile/deplasarile angajatilor sunt suspendate in perioada urmatoare;
 
- se va asigura o distanta de minimum 1,5 m intre angajatii care lucreaza la birouri, orientate fata-spate sau spate-spate;
 
- se va efectua saptamanal nebulizarea incaperilor climatizate cu recircularea aerului si se va efectua dezinfectia instalatiei de climatizare conform instructiunilor producatorului;
 
- se mentine munca la domiciliu pentru salariatii care isi pot desfasura activitatea la distanta, iar procesul de dotare a angajatilor cu laptopuri/tablete va continua, in vederea cresterii procentului personalului care desfasoara activitati la distanta;
 
- la intrarea in toate sediile este afisat, in continuare, materialul informativ cu privire la mijloacele de comunicare la distanta cu ANAF;
 
- se va extinde utilizarea semnaturilor digitale, la nivelul aparatului propriu si al structurilor teritoriale ale ANAF;
 
- procesul de digitalizare a institutiei este accelerat, in vederea extinderii capacitatii de furnizare online a serviciilor ANAF;
 
- vor fi infiintate, temporar, camere de primire destinate vizitatorilor;
 
- ghiseele/casieriile vor fi protejate cu placi de plexiglas;
 
- vor fi organizate sensuri unice de intrare / iesire a contribuabilor;
 
- este limitat, si pe perioada starii de alerta, accesul in cadrul spatiilor destinate contribuabililor, astfel incat sa se evite crearea de cozi/aglomeratie, stabilindu-se o distanta de cel putin 1,5 m intre persoane.
 
 Pentru gestionarea prevenirii raspandirii noului Coronavirus SARS-CoV 2 se vor adopta noi masuri sau vor fi mentinute cele existente, in functie de evolutia situatiei, care este monitorizata permanent.

Sursa: ANAF
 

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
masuri protectie coronavirusdistantare socialaservicii onlinecomunicare la distanta

Data aparitiei: 09 Iunie 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Masuri de protectie impotriva raspandirii Sars-Cov-2 luate de o institutie publica pentru angajati si contribuabilil Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Acordarea deducerilor personaleIntrebare: Avem urmatoarea situatie, un angajat care are salariu de incadrare de 10257 si o persoana in intretinere copil de 1 an, ore lucrate in luna 96 in valoare de 4103 , CM neimpozabil cod boala 08 -64 ore in valoare de 5053, Tichete de masa 280 lei, Alte sume 156. Venit brut 9592. Intrebarea este daca aceasta persoana beneficiaza deducere? Daca ne raportam la venitul brut atunci persoana nu beneficiaza de deducere, daca ne raportam la Venitul brut impozabil atunci beneficiaza de deducere. La care...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]