Esalonarea obligatiilor, restructurarea debitelor, anularea dobanzilor si penalitatilor de intarziere, mediere cu organul fiscal, acestea sunt doar unele dintre masurile pe care expertul fiscal Ionut Jinga le poate clarifica pentru angajatorii interesati sa-si redreseze afacerea in cel mai scurt timp.
Grijile angajatorilor, produse de criza coronavirus, se traduc, in aceasta perioada, in cum se poate face plata salariilor, cum se pot mentine incasarile la nivel de supravietuire, cum se pot pastra clientii si furnizorii, cum se poate evita falimentul.
- Ce firme vor primi sprijin/facilitati fiscale de la Guvern in aceasta perioada?
-
Ce masuri imediate trebuie sa iei pentru a-ti proteja afacerea? - Ai datorii la stat. Ce poti face pentru a evita executarea silita?
- ANAF mai aplica masuri de executare silita in aceasta perioada?
- Cum iti pastrezi salariatii?
- Exista categorii de cheltuieli deductibile pe care le poti face pentru asigurarea sanatatii angajatilor?
- Cum poti beneficia de legea privind acordarea de zile libere parintilor, pentru supravegherea copiilor?
- Cum te poti adresa organului fiscal in aceasta perioada pentru a solicita lamuriri privind situatia fiscala?
- Cum trebuie sa gestionezi relatia cu furnizorii si clientii firmei?
- Ce fac bancile pentru tine? Exista posibilitati de amanare /esalonare a ratelor?
Tematica webinarului este una extrem de generoasa si de utila pentru orice angajator din Romania! Iata doar o mica parte din ceea ce veti afla odata cu participarea la acest WEBINAR la care
va puteti inscrie chiar ACUM:
1. Categoriile de persoane fizice si juridice afectate cel mai grav de efectele crizei
2. Masuri si solutii urgente (plan de masuri pentru asigurarea continuitatii activitatii, planning financiar, reorganizarea societatii, protectia salariatilor)
3. Relatia cu organele ANAF in contextul actualizei crize. Mijloace de comunicare la distanta
4. Cum sa va protejezati afacerea profitand de facilitatile fiscale deja in vigoare (esalonarea obligatiilor, restructurarea debitelor, anularea dobanzilor si penalitatilor de intarziere, mediere cu organul fiscal)
5. Analiza si interpretarea pachetului de masuri anuntat de Guvern pentru sprijinirea contribuabililor (suspendarea controalelor fiscale, implementarea unui nou mecanism de rambursare TVA, incetarea infiintarii de popriri pe conturi, amanarea termenului de depunere a declaratiilor fiscale etc).
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Aplicarea facilitatilor in sectorul constructiiIntrebare: O societate desfasoara activitate conform codului CAEN 4120 a Lucrari de constructii a cladirilor rezidentiale si nerezidentiale. In anul 2019 societatea inregistreaza o cifra de afaceri de 5.083.954 lei, din care cifra de afaceri aferenta constructiilor este de 3.859.577 lei. In acest caz, in anul 2019 cifra de afaceri din constructii este inferioara pragului de 80% din cifra de afaceri (4.067.163 lei). In anul 2020, intrucat in anul precedent societatea nu a indeplinit conditiile, activitatea...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Obligatii privind stabilirea drepturilor salarialeIntrebare: O societate cu obiect de activitate Restaurante 5611, desfasoara activitatea in zile lucratoare si in weekend si salariatii primesc spor de weekend proportional cu perioada lucrata conform CIM. La intocmirea pontajului de catre administratorul restaurantului, exista situatia in care un salariat a efectuat doar 18 zile din numarul de zile lucratoare din luna respectiva, exemplu 21 zile lucratoare in acea luna. Administratorul restaurantului doreste sa plateasca salariu de baza intreg (salariu...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<