Durata autorizatiei pentru agentul de munca TEMPORARA

Mara Dobrin
Mara Dobrin
18 Octombrie 2019
18 Octombrie 2019
Mara Dobrin
Mara Dobrin
agentul de munca temporaradurata autorizatie agent de munca temporaraHG 1256/2011
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
 
Va reamintim care informatii de baza legate de agentul de munca temporara, conform Inspectiei Muncii:
 
Agentul de munca temporara - persoana juridica, autorizata de Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale, care incheie contracte de munca temporara cu salariati temporari, pentru a-i pune la dispozitia utilizatorului, pentru a lucra pe perioada stabilita de contractul de punere la dispozitie sub supravegherea si conducerea acestuia.
 
Utilizatorul - persoana fizica sau juridica pentru care si sub supravegherea si conducerea careia munceste temporar un salariat temporar pus la dispozitie de agentul de munca temporara.
 
Misiunea de munca temporara - perioada in care salariatul temporar este pus la dispozitia utilizatorului pentru a lucra temporar sub supravegherea si conducerea acestuia, pentru executarea unei sarcini precise si cu caracter temporar.

 
Iata si o speta interesanta legata de acest subiect:
 
"Avem obtinuta autorizatie agent de munca temporara. Nu avem perioada de valabilitate pe autorizatie, se poate sa fie pe perioada nedeterminata? Sau e prevazut modul de acordare si au o valabiltate de la data emiterii?"
 
 
Conform art. 6 alin. (1) din  HG 1256/2011 privind conditiile de functionare, precum si procedura de autorizare a agentului de munca temporara, pe baza documentatiei prevazute la art. 4 alin. (2), inaintata prin agentia teritoriala pentru prestatii sociale competenta, Ministerul Muncii, Familiei si Protectiei Sociale va evalua indeplinirea conditiilor de autorizare si va solutiona cererea de autorizare in termen de 30 de zile de la data inregistrarii acesteia, prin eliberarea autorizatiei de functionare sau prin respingerea cererii solicitantului.
 
 
ATENTIE!
 
Art. 9 alin. (1) din acelasi act normativ stabileste ca, autorizatia de functionare prevazuta la art. 6 alin. (1) este valabila 2 ani si poate fi prelungita din 2 in 2 ani.
 
Asadar, autorizatia este valabila pe o perioada limitata de 2 ani chiar daca pe autorizatie nu este prevazuta durata.
 
Un raspuns oferit de PortalCodulMuncii >>>
 
 

NOUTATI din Legislatia muncii

De ce salariatii indisciplinati scapa adesea nepedepsiti?


Eliminati riscul ca deciziile dvs. sa fie anulate!
Angajatorii pierd deoarece nu respecta la virgula prevederile legale privind sanctionarea abaterilor disciplinare.

Aflati ACUM care sunt greselile comise de angajatori!
GHID PRACTIC - Cercetarea si raspunderea disciplinara a salariatilor

Vezi AICI Modele de documente EDITABILE >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]