1. Numele si prenumele titularului: ................
2. Denumirea postului: Administrator Baze de Date
[Se intalneste doar in companiile mari sau multinationale. Firmele mici si mijlocii nu au o pozitie separata pentru diferitele atributii ale unui specialist in informatica. Daca denumirea postului asa cum figureaza in organigrama dvs. nu exista in COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 213903
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
40 Modele de Regulament Intern
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
4. Departamentul / locatia: Tehnologia Informatiei (IT)
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Nu este cazul
b. Executie: Specialist
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
● se subordoneaza: Managerului IT
● are in subordine: Nu este cazul
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Colaboreaza cu toti cei care utilizeaza baza de date a societatii, cu alti Programatori, cu colegii de la service
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Nu este cazul
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Proiectarea, realizarea, exploatarea si actualizarea bazei de date a societatii.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
● Analizarea sistemului informatic, in vederea realizarii unei baze de date centralizate pentru toate departamentele din firma.
● Asigurarea corectitudinii organizarii datelor, remedierii tehnice, corectarii, actualizarii si modelarii bazei de date.
[|n functie de marimea, specificul si organigrama firmei, obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
● Consulta toate departamentele in vederea proiectarii si realizarii bazei de date a societatii.
● Asigura asistenta tehnica tuturor programatorilor pentru implementarea bazei de date.
● Asigura asistenta tehnica tuturor utilizatorilor bazei de date.
● Urmareste corectitudinea organizarii datelor.
● Asigura remedierea tehnica, corectarea, actualizarea si modelarea bazei de date.
● Asigura integritatea si securitatea bazei de date.
● Realizeaza machetele video-format, necesare implementarii aplicatiei.
● Asigura elaborarea specificatiilor tehnice si efectuarea trainingului personalului in vederea folosirii bazei de date.
● Mentine un contact permanent cu sefii departamentelor pentru completarea, stergerea si actualizarea structurii bazei de date, remedierea anumitor probleme de ordin logic aparute.
● Asigura crearea de versiuni ulterioare ale aplicatiei, conceperea unui sistem webbased de accesare a bazei de date in circuitul extern.
● Realizeaza modificarea bazei de date in functie de schimbarile aparute la nivelul datelor intrate intr-un departament.
● Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[|n functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a. Privind relatiile interpersonale / comunicarea
● Raspunde de informarea tuturor angajatilor din firma privind procedurile de utilizare a bazei de date.
● Raspunde de rezolvarea prompta a tuturor reclamatiilor din partea utilizatorilor bazei de date din societate.
● |ntocmeste rapoarte periodice cu privire la starea evolutiei aplicatiei.
b. Fata de echipamentul din dotare
● Raspunde de respectarea procedurilor interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea departamentului.
● Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
c. |n raport cu obiectivele postului
● Raspunde de proiectarea si realizarea bazei de date.
● Raspunde de elaborarea specificatiilor tehnice si de realizarea trainingului personalului in vederea folosirii acesteia.
● Raspunde de mentinerea unei continue legaturi cu responsabilii departamentelor pentru completarea, stergerea si actualizarea structurii bazei de date.
● Raspunde de conceperea unui sistem web-based de accesare a bazei de date in circuitul extern.
d. Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI.
e. Privind regulamentele / procedurile de lucru
● Raspunde de elaborarea si respectarea procedurilor de lucru si a reglementarilor specifice utilizarii bazei de date.
● Raspunde de respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
● Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
● Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
[|n functie de marimea, specificul si organigrama firmei, responsabilitatile postului pot diferi. Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
5. Conditiile postului de lucru
a. Programul de lucru 8 ore intr-un singur schimb. Ore suplimentare cand este nevoie.
[Se va asigura corelarea acestor dispozitii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum si cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanta turelor, daca este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.]
b. Conditiile materiale
● ambientale Are nevoie de conditii speciale: umiditate scazuta si variatii mici de temperatura necesare echipamentului utilizat.
● deplasari Deplasari frecvente, participari la evenimente in afara firmei, in localitate, in tara si in strainatate.
● spatiu Are birou propriu, dar isi desfasoara activitatea si in birourile tuturor utilizatorilor bazei de date.
● conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) Telefon mobil, PC, laptop.
c. Conditii de formare profesionala Participa la diverse sesiuni de perfectionare, la seminare si sesiuni demonstrative pentru aplicatiile necesare unei baze de date, la
instruiri pentru alte tipuri de aplicatii in informatica etc.
d. Buget Nu este cazul.
[Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
6. Gradul de autonomie
a. Autoritate asupra altor posturi ....................................
[Se refera la alte posturi decat cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileste in fiecare firma de catre conducere, pentru fiecare post in parte – in functie de marimea,
specificul si organigrama firmei.]
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
● inlocuieste pe:
…..Continuarea detaliata o gasiti in 101 Modele de Fise Post, Click Aici