Copia contractului individual de munca se pastreaza la locul de munca pe suport hartie sau pe suport electronic, de catre persoana desemnata de angajator in acest scop, cu respectarea prevederilor privind confidentialitatea datelor cu caracter personal.
"Societatea si-a schimbat sediul social, in acelasi judet dar la o alta adresa. In aceasta situatie trebuie facute acte aditionale pentru fiecare CIM sau se poate face altfel?"
Raspunsul specialistilor de la PortalCodulMuncii.ro:
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Este demn de mentionat inca de la inceput ca in Codul muncii, atat art. 17 alin. (5) coroborat cu art. 17 alin.(3) cat si art. 41 reglementeaza modificarea contractului individual de munca. Prin urmare, actul aditional este necesar atat pentru elementele prevazute la art. 17 alin.(3) cat si pentru elementele prevazute la art. 41 chiar daca unul dintre elementele prevazute la art. 41 nu se regaseste la art. 17 alin.(3) si invers, daca este cazul.
IMPORTANT!
Art. 17 alin.(5) face referire la orice element din cele prevazute la art. 17 alin. (3) in sensul ca modificarea poate intervene prin act aditional.
Actul aditional presupune acordul de vointa al celor doua parti, salariat si angajator. Or, in cazul in cazul in care, se modifica denumirea angajatorului, nu este necesar acordul salariatului.
Prin urmare, nu se incheie act aditional pentru modificarea denumirii angajatorului intrucat salariatul nu trebuie sa fie de acord cu modificarea denumirii angajatorului. Modificarea denumirii angajatorului se inregistreaza in Revisal in termen de 3 zile calendaristice de la aparitia modificarii, in baza art. 4 alin. (5) din HG 905/2017 privind registrul general de evidenta a salariatilor si a documentele care privesc modificare denumirii.
Sursa: PortalCodulMuncii