Tocmai de aceea, inca mai se creeaza confunzii in ceea ce priveste anuntarea Casei de Asigurari de Sanatate in ceea ce priveste incapacitatea temporara de munca.
"Tabelul cu persoane angajate aflate in incapacitate temporara de munca mai trebuie depus lunar la Casa de Asigurari de Sanatate?", intrebare extrasa din PortalCodulMuncii.ro.
Inainte de 20.02.2016, angajatorii erau obligati sa depuna lunar lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca, precum si datele de identificare, respectiv numele medicului prescriptor si unitatea in care functioneaza acesta.
Aceasta prevedere legala a fost ABROGATA incepand cu data de 20.01.2016 prin ordinul 43/2016.
Asadar, angajatorii nu mai au obligatia de a transmite casei de sanatate in termen de maximum 6 zile de la data la care au fost instiintati cu privire la aparitia starii de incapacitate temporara de munca, lista persoanelor angajate aflate in incapacitate temporara de munca.
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta
Indemnizatiile de incapacitate temporara de munca. Salariul mediu brut care se ia in considerare la calculul contributiilor
Incepand cu luna februarie 2017 calculul CAS pentru indemnizatie concediu medical acordat in baza OUG 158/2005 se raporteaza la 3.131 lei, castigul salarial mediu brut utilizat la fundamentarea bugetului reglementat de Legea 7/2017.
...citeste mai multe aici >>>
Sursa: PortalCodulMuncii