Stimate angajator, a fost publicata in Monitorul Oficial HG 295/2025 privind REGES ONLINE, care inlocuieste HG 905/2017. Noul registru va inlocui aplicatia Revisal pana la 30 septembrie 2025, iar angajatorii trebuie sa efectueze tranzitia in acest interval.
REGES ONLINE este un portal web securizat si centralizat care permite gestionarea online a tuturor datelor referitoare la raporturile de munca. Legis Plus Legislatia Muncii Portal SSM - Acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari Concedierea perfect legala
Aceste date sunt acum disponibile in timp real si pot fi accesate de Inspectia Muncii, angajatori, salariati si alte autoritati competente.
Nu mai trebuie sa va instalati aplicatii locale, toate operatiunile sunt realizate acum prin REGES online, ceea ce, implicit, va obliga sa va transferati toate contractele salariatilor pe noul portal.
Ce probleme practice ridica trecerea pe REGES online?
Va invitam in data de 6 mai sa participati la evenimentul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul Andreea Tudorie, reputat specialist in relatii de munca, va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online, cu accent pe procedura de urmat in diferite situatii concrete.
Atentie! Evenimentul este transmis LIVE!
PRECIZARE IMPORTANTA!
Puteti participa:
fizic, la Bucuresti, Hotel Crowne Plaza**** (tarif 457 lei + TVA)
sau
online, pe platforma webinar.rs.ro (2 variante de pret, vedeti mai jos), detalii si AICI >>>
Astfel puteti vedea LIVE Video Conferinta pe platforma noastra, webinar.rs.ro - ca si cum ati fi in sala de curs.
Aveti 2 variante de participare online:
Varianta clasica: puteti vizualiza cursul si adresa 2 intrebari lectorului direct in platforma (tarif 397 lei + TVA)
sau
Varianta de buget: puteti alege participarea la curs fara a adresa intrebari lectorului, doar cu vizualizarea cursului (tarif 357 lei + TVA).
Aveti insa posibilitatea de a vizualiza cursul si a afla raspunsurile lectorului la intrebarile adresate de ceilalti participanti.
Va rugam sa parcurgeti lista de mai jos cu subiectele care vor fi abordate si sa va asigurati ca nu veti lipsi de la acest eveniment care expune si rezolva probleme esentiale pentru relatia angajator-salariati-ITM!
REGES ONLINE si noutatile aparute
Subiectele care vor fi abordate la eveniment:
- Baza legala a noului REGES online
- Structura de date
- Migrare date, inrolare, delegare competenta, transmitere
- Avantajele pentru angajator si salariati
- Accesul salariatului la extras cu posibilitatea de vizualizare, descarcare si tiparire
- Accesul la aplicatia mobila angajator salariat
- Sistemul de alerte si notificari
- Rapoarte dinamice pentru angajator
- Solutii de rezolvarea punctuala a problemelor identificate
- Diferente dintre Revisal si noul sistem informatic
In cadrul acestui eveniment, consultantul Andreea Tudorie va analiza noutatile aduse de REGES online legate de:
- accesul online pentru angajati si fosti angajati la propriul istoric profesional. Acestia pot descarca oricand un extras din registru, fapt care simplifica procesele de dovedire a vechimii in munca si de obtinere a documentelor necesare (de exemplu, pentru pensie sau alte beneficii);
- obligatia angajatorilor de a transmite in REGES online informatii despre locul de munca, fie fix, fie mobil, dar si despre durata timpului de munca si repartizarea acestuia, certificatele medicale, etc
- obligatia angajatorilor de a pastra un dosar personal (fizic sau electronic) pentru fiecare salariat, cu toate documentele aferente si obligatia de a elibera la incetarea contractului a unei adeverinte care sa ateste vechimea, salariul si alte elemente relevante, precum si a unui extras din REGES online.
- desemnarea persoanelor care pot completa si transmite in Reges, INSCRIE-TE la CONFERINTA AICI >>>
- Noua platforma va include si elemente suplimentare precum:
- Gradul, tipul de handicap si durata acestuia in cazul persoanelor cu dizabilitati, detalii esentiale pentru protectia drepturilor persoanelor cu dizabilitati si pentru identificarea prompta a incalcarilor legale de catre angajatori.
- Locul de munca fix sau mobil, o alta informatie aditionala care in prezent nu se inregistreaza in registru.
- Durata timpului de munca si repartizarea acestuia, care in actualul sistem informatic obliga angajatorii sa faca aceasta precizare doar pentru salariatii cu timp partial, fiind omise detaliile privitoare la salariatii cu norma intreaga.
- Angajatorii care apeleaza la prestatori externi pentru completarea si transmiterea Registrului nu vor mai notifica Inspectoratul Teritorial de Munca. In schimb, acestia vor inscrie direct in REGES-ONLINE informatiile de identificare ale furnizorului de servicii, care includ, CUI/CIF, denumirea si sediul social al acestuia, numele reprezentantului legal in cazul persoanelor juridice. De asemenea, aplicatia va permite introducerea datelor referitoare la contractul de prestari servicii precum: data incheierii, durata contractului, data de inceput sau de sfarsit a acestuia. Observam ca termenul de maxim trei zile lucratoare se pastreaza, fiind specificat clar ca acesta se aplica atat la incheierea, cat si la incetarea contractului.
Beneficiati de Consultanta personalizata GRATUITA!
IMPORTANT!
Daca doriti participare la sala, locurile sunt limitate si se ocupa imediat! Grabiti-va!
Nu dezarmati daca nu mai gasiti locuri la sala de curs sau sunteti in imposibilitatea de a va deplasa din fata calculatorului!
Adresati lectorului intrebarile, participand la Video Conferinta – deci varianta online!
Asadar, pentru acest eveniment, aveti 3 variante de participare:
fizic, la Bucuresti – 457 lei + 19% TVA
varianta online clasica, din fata propriului calculator, CU posibilitatea de a adresa maximum 2 intrebari pe platforma webinar.rs.ro – 397 lei + 19% TVA. Pregatiti-va lista de probleme pe care vreti sa le rezolvati si transmiteti-le chiar in timpul evenimentului!
varianta online de buget, din fata propriului calculator, FARA posibilitatea de a adresa intrebari pe platforma webinar.rs.ro – 357 lei + 19% TVA - cu vizualizarea cursului si cu posibilitatea de a afla raspunsurile lectorului la intrebarile adresate de ceilalti participanti.
Aveti consultanta personalizata de specialitate, pe loc, prin dialog direct cu lectorul sau prin lista de intrebari transmisa acestora pe platforma evenimentului, alegand una dintre primele 2 variante.
INSCRIE-TE la Conferinta Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, locuri limitate, detalii AICI >>>