1. Tineti-va personalul la curent cu tot ce este nou si ii priveste direct sau indirect.
Oamenii vor si simt nevoia sa se afle „in miezul“ problemelor, sa stie cat mai multe din tot ce se intampla in firma lor. Nimic nu este mai demoralizator pentru un angajat decat sa fie tinut in intuneric in legatura cu munca lui si cu evenimentele din companie.
Organizati sedinte frecvente cu personalul dvs. Informati-i despre tot ceea ce se petrece in companie. Solicitati-le comentarii, intrebari si probleme. Faceti-l pe fiecare sa se simta ca si cand ar fi „din interiorul“ organizatiei.
Pentru intrebarile dvs. legate de managementul resurselor umane, acum aveti raspunsurile! Pentru mai multe informatii despre managementul resurselor umane , click aici!
2. Incurajati-va permanent oamenii.

Portal SSM - Acces 12 luni consultanta in scris si telefonica 30 intrebari

Manual de prim ajutor si interventie in situatii de urgenta

Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Oferiti feedback regulat asupra performantei si rezultatelor. Oamenii au nevoie sa stie cum se descurca pentru ca vor sa-si imbunatateasca performantele in afaceri, sa se simta mandri de succesele lor. Cu cat oferiti mai mult feedback pozitiv si obiectiv, cu atat mai bine. Cineva spunea ca „Feedback-ul pozitiv este micul dejun al campionilor“.
Cautati continuu oportunitati de a oferi feedback pozitiv. Oamenii au nevoie de recunostinta si incurajare ca de aer. Nu ratati nici o oportunitate in afaceri de a-i face sa se simta bine cu privire la ei si la munca lor.
3. Fiti recunoscator angajatilor care muncesc pentru dvs.
Nu va sfiiti sa fiti recunoscator si sa incurajati. Retineti, oamenii sunt singurul bun care poate fi valorificat daca le oferiti caldura, respect, aprobare si daca le creati un climat de asteptari pozitive. Oferiti-le oamenilor si multumiri, nu numai un salariu pentru munca depusa.
4. Urmariti scopul dvs. principal in afaceri
Scopul dvs. este sa deveniti un conducator capabil sa motiveze si sa inspire oamenii in afaceri. Sa munceasca mai bine in domeniul afaceri decat au crezut vreodata ca este posibil.
Indrazniti sa mergeti inainte. Companiile de succes sunt, invariabil, cele care continua sa cerceteze, sa dezvolte, sa experimenteze si sa introduca noi produse si servicii – chiar si in timpul celor mai grave recesiuni.
Managerii de succes in domeniul afaceri sunt aceia care se zbat continuu sa iasa din zona de confort, sa infrunte esecul si sa mearga inainte.