AFLA TOTUL DESPRE ARHIVARE DIN NOUL GHID GRATUIT!

arhivarecosturi arhivareservicii depozitareservicii arhivare
AFLA TOTUL DESPRE ARHIVARE DIN NOUL GHID GRATUIT!
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In orice companie, arhivarea documentelor este obligatorie, asa cum prevede Legea Arhivelor Nationale nr.16/1996 (Anexa 6) cu modificarile si completarile ulterioare, ce face referire la procedura de pastrare a documentelor de personal.

Documentele fac parte din patrimoniul firmei insa uneori omitem ca eficientizarea arhivarii poate aduce economii substantiale de timp si bani. Exista metode usor de aplicat cu impact imediat asupra optimizarii activitatii de arhivare si profitabilitatii organizatiei.


SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare, companie cu 15 ani de experienta in managementul arhivei, va ofera Noul Ghid „Cum faci economii optimizand activitatea de arhivare?” . Iata ce veti afla:
 
    • Ce prevede legislatia referitoare la arhivare?
    • Care sunt costurile reale ale arhivarii la nivel intern?
    • Cum eficientizati activitatea de arhivare?
    • Ce presupune evaluarea arhivei si conturarea unei solutii personalizate?

Pentru a asigura dezvoltarea afacerii, ne bazam intotdeauna pe informatii de calitate. Managementul arhivei poate aduce economii de pana la 40% in bugetul destinat arhivarii daca este gandit si aplicat in baza unei solutii adaptate companiei. Cand decideti varianta optima de organizare a arhivei este bine sa tineti cont de ceea ce urmariti in permanenta:
 
    • Economie de timp si bani
    • Operativitate si acuratete in eliberarea documentelor
    • Degrevarea personalului de sarcinile auxiliare consumatoare de timp
    • Respectarea legislatiei in vigoare
 

SDA - Servicii de Depozitare si Arhivare ofera, la nivel national, servicii de management al arhivei si sustine organizatiile sa-si reduca costurile prin solutii de arhivare si depozitare personalizate. Compania dispune de toate autorizatiile emise de catre Arhivele Nationale si este certificata conform standardelor ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001, SR ISO/IEC 27001.

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
arhivarecosturi arhivareservicii depozitareservicii arhivare

Data aparitiei: 24 Mai 2022
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

AFLA TOTUL DESPRE ARHIVARE DIN NOUL GHID GRATUIT! Nota: 5 din 5 - 3 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Revisal. Sanctionarea cu reducerea salariuluiIntrebare: Dorim sa ne acordati sprijin cu privire la modului de aplicare a a art. 248 alin. (1) lit c) din Codul muncii si a obligativitatii transmiterii sau NU in REVISAL: 1. Reducerea salariului de baza ca sanctiune disciplinara presupune modificarea efectiva a salariului de incadrare (de ex. am un salariu de incadrare de 4000 lei brut; angajatul este sanctionat disciplinar cu 10%; in consecinta salariul de incadrare devine 3600 de lei brut si toate sporurile se calculeaza la 3600 lei brut? ) sau doar...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Modificare salariu prin act aditionalIntrebare: Suntem nevoiti sa modificam in minus salariul unui angajat. Acesta va fi incadrat pe aceeasi functie, cu mici modificare in cadrul fisei de post (trece pe alta cursa care este cotata cu un salariu mai mic). Va rog sa ma ajutati cu ce documentatie trebuie intocmita pentru modificare? Mentionez ca angajatul a fost de acord cu aceasta modificare.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]