In Monitorul Oficial nr. 830 din 31 august 2021 a fost publicat Ordinul nr. 349 al presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca privind modificarea si completarea Procedurii de acordare a sumelor prevazute de art. I alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021 in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca nr. 2/2021.
Avand in vedere prevederile art. I alin. (5) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021 in contextul raspandirii coronavirusului SARS-CoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative,
in temeiul prevederilor art. 22 alin. (3) din Legea nr. 202/2006 privind organizarea si functionarea Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
presedintele Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca emite urmatorul ordin:
Articolul I
Procedura de acordare a sumelor prevazute de art. I alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 220/2020 privind aplicarea unor masuri de protectie sociala dupa 1 ianuarie 2021 in contextul raspandirii coronavirusului SARSCoV-2, precum si pentru modificarea unor acte normative, aprobata prin Ordinul presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca nr. 2/2021, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 17 din 7 ianuarie 2021, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Articolul 2 se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Articolul 2
Pentru acordarea sumelor prevazute de art. I alin. (1) din ordonanta de urgenta, angajatorii incheie cu agentiile pentru ocuparea fortei de munca judetene, respectiv a municipiului Bucuresti in raza carora acestia isi au sediul social o conventie potrivit modelului prevazut in anexa nr. 1 la prezenta procedura.
2. La articolul 3, partea introductiva a alineatului (1) se modifica si va avea urmatorul cuprins:
Articolul 3
(1) In vederea incheierii conventiei prevazute la art. 2, angajatorii depun prin mijloace electronice de transmitere la distanta, conform prevederilor legale, ca urmare a detinerii unui certificat calificat, eliberat in conditiile Legii nr. 455/2001 privind semnatura electronica, republicata, cu completarile ulterioare, dar nu mai tarziu de 1 septembrie 2021, o cerere potrivit modelului prevazut in anexa nr. 2 la prezenta procedura, insotita de urmatoarele documente:".
3. La articolul 3, dupa alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu urmatorul cuprins:
„(1^1) Termenul prevazut la alin. (1) este termen de decadere din dreptul de a beneficia de sumele prevazute de art. I alin. (1) din ordonanta de urgenta."
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Angajare pensionar. Durata contractuluiIntrebare: In sectorul privat, atunci cand incetam un contract individual de munca cu art. 56 alin. (1) lit. c), pe ce perioada se poate incheia un nou contract individual de munca?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Modificare salariu. ConditiiIntrebare: Un SRL care activeaza in domeniule constructiilor il are pe unul dintre salariati cu un salariu brut de incadrare de 8650 lei. De la 1 noiembrie 2025 angajatorul doreste sa ii scada salariul la 4600 lei brut de incadrare. Va rog frumos sa imi spuneti ce specificatii deosebite ar trebui sa cuprinda actul aditional la CIM al salariatului in cauza. Deasemenea, ce documente (decizii, hotarari) ar trebui sa intocmim pentru a nu avea eventuale probleme la un posibil viitor control ITM. In opinia...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<