Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

GDPR 2018: cum se pastreaza documentele, conform regulamentului privind protectia datelor

gdpr 2018documente date personaleregulament privind protectia datelor cu caracter personal
Va reamintim ca in data de 25 mai 2018 a intrat in vigoare Regulamentul privind protectia datelor, care spune ca informatiile pe care le detineti, ca angajatori sau manageri HR (nume, adresa, adresa de e-mail, telefon, CNP, date privind starea lor de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber.


Acestea trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor revine in intregime firmei.

Ā Regulamentul se aplica tuturor companiilor care prelucreaza date cu caracter personal...vezi mai multe despre GDPR pentru HR aici >>>


Iata ce se intreba cineva pe PortalProtectiaDatelor.ro: "Ne puteti comunica o lista general valabila pentru majoritatea firmelor cu documente care trebuie intocmite in conformitate cu GDPR si o lista cu masuri de punere in aplicare?"


Raspunsul specialistilor Rentrop & Straton:


Intreaga activitate a operatorului ar trebui sa fie atent procedurata, cu integrare atenta a dispozitiilor privind protectia datelor in procedurile de lucru existente sau chiar intocmirea de proceduri noi, acolo unde nu exista.

Verificarea procedurilor existente depinde de efectuarea auditului care se finalizeaza printr-un raport ce asigura o imagine de ansamblu asupra situatiei operatorului de date cu caracter personal.

Numai dupa efectuarea unui asemenea audit operatorii vor putea sti concret care sunt pasii de urmat pentru finalizarea procedurilor si vor putea estima cu precizie durata si costurile. In ceea ce priveste punerea la dispozitie a listei cu masuri, acest lucru excede cadrului intrebarilor si raspunsurilor, insa va putem recomanda avocati specializati.

Lista documentelor poate depasi cu usurinta 20 si nu poate fi mai mica de 10.

Documentele care contin date personale ar trebui sa fie depozitate si accesate sub autoritatea Serviciului Resurse Umane. In vederea respectarii principiului reducerii prelucrarii datelor cu caracter personal si pentru a restrange accesul persoanelor la datele cu caracter personal, certificatele de nastere ale copiilor salariatilor ar trebui depozitate sub cheie sub autoritatea Sefului de Serviciu...citeste mai multe pe PortalProtectiaDatelor >>>






Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
gdpr 2018documente date personaleregulament privind protectia datelor cu caracter personal

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 30 Mai 2018
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


GDPR 2018: cum se pastreaza documentele, conform regulamentului privind protectia datelor Nota: 4 din 5 - 5 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Depunere Dosar Pensionare Si Dreptul De A Lucra Ulterior PensionariiIntrebare: Buna ziua, sunt nascuta pe data de 18.12.1959. Sunt angajata incepand cu 04.10.1978 si in prezent. Am inteles ca varsta standard de pensionare prevazuta de legislatia in vigoare pentru femeile nascute in decembrie 1959 este de 61 ani si 7 luni, iar stagiul complet de cotizare prevazut este de 31 ani si 7 luni. Persoanele care au realizat un stagiu de cotizare cu cel puţin 8 ani mai mare decāt stagiul complet de cotizare prevăzut de lege (39 ani si 7 luni), pot solicita pensia antici
 

Raspuns: Am inteles! Asadar pensionare doar la varsta de 61 ani si 7 luni, nu?<br />Multumesc pentru p... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

Atentie la Fisele de Post modificate de GDPR!

Modele de Fise de Post actualizate in 2018
 
Descarcati gratuit Raportul Special
"7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR"
7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 


 
Atentie la Fisele de Post modificate de GDPR!
Modele de Fise de Post actualizate in 2018

Descarcati gratuit Raportul Special

"7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]