GDPR 2018: cum se pastreaza documentele, conform regulamentului privind protectia datelor

Mara Dobrin
Mara Dobrin
30 Mai 2018
30 Mai 2018
Mara Dobrin
Mara Dobrin
gdpr 2018documente date personaleregulament privind protectia datelor cu caracter personal
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Va reamintim ca in data de 25 mai 2018 a intrat in vigoare Regulamentul privind protectia datelor, care spune ca informatiile pe care le detineti, ca angajatori sau manageri HR (nume, adresa, adresa de e-mail, telefon, CNP, date privind starea lor de sanatate sau convingerile politice etc.) sunt informatii CONFIDENTIALE si nu pot circula liber.

Acestea trebuie protejate, iar responsabilitatea protejarii lor revine in intregime firmei.

 Regulamentul se aplica tuturor companiilor care prelucreaza date cu caracter personal...vezi mai multe despre GDPR pentru HR aici >>>


Iata ce se intreba cineva pe PortalProtectiaDatelor.ro: "Ne puteti comunica o lista general valabila pentru majoritatea firmelor cu documente care trebuie intocmite in conformitate cu GDPR si o lista cu masuri de punere in aplicare?"


Raspunsul specialistilor Rentrop & Straton:


Intreaga activitate a operatorului ar trebui sa fie atent procedurata, cu integrare atenta a dispozitiilor privind protectia datelor in procedurile de lucru existente sau chiar intocmirea de proceduri noi, acolo unde nu exista.

Verificarea procedurilor existente depinde de efectuarea auditului care se finalizeaza printr-un raport ce asigura o imagine de ansamblu asupra situatiei operatorului de date cu caracter personal.

Numai dupa efectuarea unui asemenea audit operatorii vor putea sti concret care sunt pasii de urmat pentru finalizarea procedurilor si vor putea estima cu precizie durata si costurile. In ceea ce priveste punerea la dispozitie a listei cu masuri, acest lucru excede cadrului intrebarilor si raspunsurilor, insa va putem recomanda avocati specializati.

Lista documentelor poate depasi cu usurinta 20 si nu poate fi mai mica de 10.

Documentele care contin date personale ar trebui sa fie depozitate si accesate sub autoritatea Serviciului Resurse Umane. In vederea respectarii principiului reducerii prelucrarii datelor cu caracter personal si pentru a restrange accesul persoanelor la datele cu caracter personal, certificatele de nastere ale copiilor salariatilor ar trebui depozitate sub cheie sub autoritatea Sefului de Serviciu...citeste mai multe pe PortalProtectiaDatelor >>>





NOUTATI din Legislatia muncii

Ati modificat Regulamentul Intern conform noutatilor legislative?


Hotararea Guvernului 970 a  MODIFICAT Regulamentul Intern!

Scapati ACUM de stresul intocmirii Regulamentului Intern!

In lucrarea Regulament Intern. Modele editabile. Legislatie comentata. Studii de caz gasiti modificarile din lege si MODELELE Editabile!

Vezi AICI 10 modele gata redactate de Regulament Intern >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]