Trebuie sa aplicati proceduri speciale:
1. Intocmiti dosarele de personal ale angajatilor?
2. Operati inregistrari si modificari in Revisal?
3. Transmiteti Declaratia 112?
4. Arhivati diverse documente care contin date personale ale salariatilor?
Ghidul GDPR pentru managerii HR va arata care sunt aceste proceduri si ce aveti de facut pas cu pas >>>
Consilier Ghid complet de Salarizare ReviSal si Contributii sociale
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Iata o speta intalnita pe PortalProtectiaDatelor.ro: "Societatea prelucreaza multe date care reprezinta datele de contact pentru angajati ai firmelor cu care lucreaza: furnizori, clienti, alti colaboratori (din Romania si din UE). Sursele acestor date pot fi: cartile de vizita primite direct de la persoanele vizate, datele de contact incluse in contractele comerciale, iar datele pot fi: nume prenume, telefoane de serviciu, e-mail de serviciu, functie, numar marca, altele. Aceste date pot fi considerate tot date cu caracter personal? In ce context?"
Raspunsul specialistilor:
Dorim sa va precizam inca de la inceput ca, in contextul GRPR, aceste date reprezinta date cu caracter personal. In definitia din regulament, datele cu caracter personal inseamna orice informatii privind o persoana fizica identificata sau identificabila (persoana vizata).
ATENTIE!
De precizat ca regulamentul nu se aplica datelor din contract incheiate cu societatile (daca contractul de furnizare este incheiat cu o persoana juridica) si nu contine date ale unor persoane fizice.
Sursa: PortalProtectiaDatelor