Raportul, care trebuie elaborat si prezentat cel putin o data pe an, cuprinde:
- actiunile care au fost intreprinse in anul trecut
- eficienta masurilor adoptate
- propuneri pentru planul de prevenire si protectie ce vizeaza anul urmator
Nu uitati! Raportul necesita avizarea de catre membrii Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca. Acesta trebuie transmis, in termen de 10 zile de la inregistrare, si inspectoratului teritorial de munca pe raza caruia se afla sediul social al angajatorului.
Legea nu prevede un model tipizat al raportului pe linie SSM, dar este bine sa includeti toate informatiile mentionate in modelul oferit mai jos:
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
"RAPORTUL S.C. _________________
cu privire la actiunile desfasurate in anul 20_ _ pentru imbunatatirea starii de securitate si sanatate in munca a salariatilor
in perioda ianuarie – decembrie 20_ _ situatia securitatii si sanatatii in munca in cadrul societatii s-a prezentat astfel:
Pentru a ridica nivelul de siguranta in cadrul S.C._______ s-a hotarât organizarea activitatii de prevenire si protectie prin infiintarea serviciului intern de prevenire si protectie la nivelul societatii.
Pentru consilierea activitatii interne de prevenire si protectie s-a incheiat un contract de prestari de servicii cu durata de 1 an cu S.C.______(serviciu extern) societate care este abilitata in domeniul securitatii si sanatatii in munca.
De asemenea, prin decizia nr. ______________, s-a dispus infiintarea Comitetului de Securitate si Sanatate in Munca(CSSM).
Monitorizarea starii de sanatate a angajatilor se realizeaza prin ___....."
Vizualizati Modelul in format integral pe Portalssm.ro