legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Mutarea angajatorului in alta localitate. Posibilitatile salariatului

18 Martie 2010
18 Martie 2010
codul muncii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

In cazul in care angajatorul isi schimba sediul in alta localitate exista doua situatii posibile:

1) Mutarea angajatorului in alta localitate este insotita de desfiintarea locurilor de munca ale salariatilor. In acest caz salariatii vor fi concediati in baza art. 65 din Codul muncii.

Pentru concedierea salariatilor este obligatoriu ca locurile acestora de munca sa fie desfiintate urmare a masurii de reorganizare constand in mutarea angajatorului in alta localitate.

Aceasta ipoteza se refera exclusiv la situatia in care odata cu mutarea angajatorului in alta localitate, acesta considera ca este necesar sa reduca unul sau mai multe locuri de munca si procedeaza ca atare.

2) Mutarea angajatorului in alta localitate nu este insotita de desfiintarea locurilor de munca ale salariatilor. In acest caz, salariatul are urmatoarele posibilitati:

- sa isi continue activitatea la noul loc de munca exprimandu-si acordul in acest;
- sa obtina acordul angajatorului pentru incetarea contractului individual de munca prin acordul partilor;


- sa demisioneze.

Pot fi modificate clauze din CIM pentru persoanele care vor fi repozitionate intr-o noua structura organizatorica? Ce se poate intampla in cazul persoanelor care se afla la acea data in concedii medicale, concedii de odihna s.a.m.d. - cu contractul de munca suspendat dar care au aflat de decizia de reorganizare?

NOUTATI din Legislatia muncii

Retineti, Regulamentul intern chiar va ajuta!


Este actul prin care puteti spune clar ce vreti de la angajatii dvs., avand si garantia ca acestia vor respecta dorintele dvs. (ii obliga art. 39, alin. (2), lit. c) din Codul muncii)! Prin Regulamentul intern stabiliti:

  •   drepturile si obligatiile dvs. si ale salariatilor
  •   criteriile si procedurile de evaluare profesionala a salariatilor
  •   procedurile de solutionare a cererilor si reclamatiilor salariatilor
  •   regulile privind protectia, igiena si securitatea in munca in cadrul unitatii, etc.
Grabiti-va sa intrati in posesia exemplarului dumneavoastra >>


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]