Vrei sa devii Coach? Care sunt sarcinile, obiectivele, competentele si abilitatile unui profesionist din domeniu?

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
09 Octombrie 2014
09 Octombrie 2014
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
coachprofesia de coachcompetente de coachabilitati si competente coachdescrierea postului coach
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Una dintre cele mai ravnite profesii este cea de Coach. Nu este un moft si nici un trend. Este deja o profesie pe care ne dorim sa o stapanim pentru ca serviciile oferite de acesti profesionisti sunt ravnite de extrem de multe companii, firme mici sau mari, organizatii si institutii, vedete si profesionisti.

In randurile urmatoare vom reda toate informatiile orientative care sa va ajute sa intelegeti ce presupune aceasta profesie, care sunt sarcinile si activitatile specifice, ce competente sunt necesare in vederea angajarii si nu numai!


DESCRIEREA POSTULUI

1 Evaluaza si reevalueaza performantele individuale si de grup pentru cresterea ponderii de rezultate superioare la evaluarea performantelor angajatilor la nivel de individ si de echipa

2 Urmareste progresele realizate prin acordarea de asistenta la nivel individual si de echipa in vederea atingerii obiectivelor stabilite.

3 Realizeaza evaluarea initiala a persoanelor si/sau echipelor in vederea deciderii prioritatilor, ritmicitatii si metodelor pentru coaching.

4 Asigura furnizarea informatiei necesare, a feedbackului pozitiv/negativ si a obiectivelor ce trebuie atinse pentru cresterea performantei catre persoana/ grupul tinta intr-o maniera profesionala din punct de vedere tehnic, material si verbal.

5 Se implica in toate actiunile ce pot duce la cresterea calitatii muncii angajatilor si a volumului de activitate.

6 Elaboreaza periodic un raport de activitate cu obiectivele si planul de actiune.

7 Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor companiei in limitele respectarii temeiului legal.

8 Mentine in permanenta legatura cu toate departamentele pentru evaluarea nevoilor de dezvoltare.

9 Asigura relatii profesionale cu toti partenerii externi (a gentii de publicitate, firme de sondare de piata, mass -media etc.).

10 Asigura prin atitudine si abordare o imagine profesionala si de calitate a firmei.

11 Respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si a aparaturii din dotare ,raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului

12 Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului.

13 Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si PSI. .

14 Respecta strategia de dezvoltare a personalului si standardele de dezvoltare profesionala a angajatilor.

15 Respecta si aplica Regulamentul Intern, Regulamentul de Organizare si Functionare, procedurile de lucru generale specifice firmei, actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.


Specificatiile postului

1 Cunoaste conditiile de munca si responsabilitatile cursantilor;

2 Detine cunostinte de psihologie umana , o cunoastere a tehnicilor de coaching

3 Demonstreaza competente in elaborarea de rapoarte scrise;

4 Promoveaza corectitudinea, receptivitatea, orientarea catre nou, flexibilitatea si creativitatea

5 Detine competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor

6 Actioneaza cu gandire si capacitate de analiza si sinteza, discernamant si capacitatea de a rezolva problemele

7 Demonstreaza abilitati de negociere, de coordonare si planificare

8 Promoveaza un echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari

9 Promoveaza permanenta preocupare in perfectionarea pregatirii profesionale.


Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

 Realizeaza evaluarea initiala a persoanelor si / sau echipelor in vederea deciderii prioritatilor, ritmicitatii si metodelor pentru coaching.

 Sintetizarea informatiilor si planificarea actiunilor care trebuie intreprinse.

 Evalueaza performantele individuale prin observarea directa a comportamentului in relatia cu terti, urmarind aplicarea tehnicilor din programele de training.

 Planifica intalniri la persoanele / grupurile tinta, urmarind cresterea competentei pe baza analizei impactului trainingului, comparativ cu obiectivele pe care si le-a propus.

 Asigura furnizarea informatiei necesare, a feedbackului pozitiv / negativ si a obiectivelor ce trebuie atinse pentru cresterea performantei catre persoana / grupul tinta intr-o maniera profesionala din punct de vedere tehnic, material si verbal.

 Actioneaza astfel incat feedbackul oferit sa orienteze persoana / grupul tinta in directia identificarii aspectelor ce trebuie imbunatatite si catre gasirea solutiilor practice.

 Isi stabileste singur canalul si forma de comunicare potrivite in vederea atingerii obiectivelor (incurajarea / laudarea bunei performante; ignorarea aspectelor neperformante; canalizarea eforturilor si stimularea gandirii proactive; directionarea catre identificarea aspectelor de ameliorat si a solutiilor practice).

 Reevalueaza performantele individuale si de grup, efectuand, la nevoie, imbunatatiri in planul si metodele de actiune.

 Se implica in toate actiunile ce pot duce la cresterea calitatii muncii angajatilor si a volumului de activitate.

 Elaboreaza periodic, conform planificarii convenite cu conducerea firmei, un raport de activitate si elaboreaza lunar obiectivele si planul de actiune.

 Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.


Calificarea necesara

 Cursuri de specializare in resurse umane, in domeniul formare / coaching, MBA.
 Atestat de formator, Training of Trainers.
 Operare PC: Word, Excel, PowerPoint.


Competentele postului (pachet de competente)

 foarte buna cunoastere a conditiilor de munca si a responsabilitatilor cursantilor;
 cunostinte de psihologie umana;
 cunoastere a tehnicilor de coaching;
 competente in elaborarea de rapoarte scrise;
 corectitudine, receptivitate, orientare catre nou, flexibilitate si creativitate;
 competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
 gandire si capacitate de analiza si sinteza;
 discernamant si capacitatea de a rezolva problemele;
 abilitati de negociere, de coordonare si planificare;
 echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari;
 permanenta preocupare in perfectionarea pregatirii profesionale.


Sursa: Obiective si criterii de performanta








NOUTATI din Legislatia muncii

Cum sa te distingi pe piata muncii?


Incepe acum transformarea companiei tale!
Acceseaza ghidul Brandul de angajator in era digitala

Afli din ghid:
• Strategii de construire a brandului de angajator
• Tehnici de comunicare interna si externa
• Rolul inteligentei artificiale in HR
• Studii de caz si exemple practice

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]