Incepem prin a va preciza ca, un specialist in activitatea de coaching initiaza, faciliteaza, si asigura dezvoltarea in vederea cresterii competentelor profesionale si descoperirea potentialului angajatilor.
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ............
2. Denumirea postului: Specialist in activitatea de coaching
[Daca in
organigrama denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 242412
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
4. Departamentul / locatia: Dezvoltare
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
Rentrop & Straton va ofera acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor, OFERTA SPECIALA AICI >>>
5. Nivelul postului: Executie
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
Se subordoneaza Directorului.
[Pentru punctele 4, 5 si 6 se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Ocupantul postului initiaza, faciliteaza, si asigura dezvoltarea in vederea cresterii competentelor profesionale si descoperirea potentialului angajatilor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Competente personale:
- sa aiba insusiri de personalitate: seriozitate/responsabilitate, loialitate, hotarare, adaptabilitate, autocontrol, atitudine pozitiva, sa aiba calitati psihice necesare (spirit de observatie, rabdare, viteza de reactie, capacitate de orientare in spatiu, capacitate de comunicare etc.);
- sa nu aiba antecedente penale
- sa fie apt din punct de vedere medical
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza, corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii
• sa evalueze si sa autoevalueze nivelul de pregatire permanent prin comparatie cu noutatile din domeniu
• sa asigure feedback constructiv
• sa asigure adresarea de intrebari deschise
• sa dezvolte o relatie bazata pe empatie si prezenta non-judecativa
• sa se asigure ca prezenta sa in echipa este continatoare si semnificativa pentru angajati
• sa asigure evaluarea si reevaluarea performantelor individuale si de grup in vederea imbunatatirii personale la nivel de individ si de echipa.
• sa asigure urmarirea progreselor realizate prin acordarea de asistenta la nivel individual si de echipa in vederea atingerii obiectivelor stabilite
• sa realizeze evaluarea initiala a persoanelor si / sau echipelor in vederea deciderii prioritatilor, ritmicitatii si metodelor pentru coaching
• sa asigure sintetizarea informatiilor si planificarea actiunilor care trebuie intreprinse.
• sa evalueze performantele individuale prin observarea directa a comportamentului in relatia cu terti, urmarind aplicarea tehnicilor din programele de training.
• sa planifice intalniri la persoanele / grupurile tinta, urmarind cresterea competentei pe baza analizei impactului trainingului, comparativ cu obiectivele pe care si le-a propus
• sa asigure furnizarea informatiei necesare, a feedbackului pozitiv / negativ si a obiectivelor ce trebuie atinse pentru cresterea performantei catre persoana / grupul tinta intr-o maniera profesionala din punct de vedere tehnic, material si verbal.
• sa actionez astfel incat feedbackul oferit sa orienteze persoana / grupul tinta in directia identificarii aspectelor ce trebuie imbunatatite si catre gasirea solutiilor practice
• sa isi stabileasca singur canalul si forma de comunicare potrivite in vederea atingerii obiectivelor (incurajarea / laudarea bunei performante; ignorarea aspectelor neperformante; canalizarea eforturilor si stimularea gandirii proactive; directionarea catre identificarea aspectelor de ameliorat si a solutiilor practice)
• sa reevalueze performantele individuale si de grup, efectuand, la nevoie, imbunatatiri in planul si metodele de actiune
• sa se implice in toate actiunile ce pot duce la cresterea calitatii muncii angajatilor si a volumului de activitate
• sa elaboreze periodic, conform planificarii convenite cu conducerea firmei, un raport de activitate si elaboreaza lunar obiectivele si planul de actiune
• sa raspunda de periodicitatea si metodele alese pentru coaching
• sa raspunda de elaborarea planurilor de interventie care trebuie sa urmareasca o anumita ritmicitate pentru indivizii / grupurile tinta
• sa indrume persoana pe parcursul procesului de coaching
• sa evalueze cat se poate de obiectiv persoana in raport cu obiectivele initiale
• sa asigure sedintele / intalnirile de lucru mai productive
• sa incurajeze cooperarea intre membrii echipei de lucru
• sa ajute la rezolvarea conflictelor dintre persoane si/sau grupuri
• sa sprijine solutionarea problemele echipei de lucru
• sa monitorizeze in timp progresul atins fata de obiectivele propuse
• sa asigure circulatia informatiei
• sa asigure rezolvarea problemelor aparute
• sa respecte Regulamentul de gestionare a datelor cu caracter personal (GDPR)
• sa executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale procesului de invatare in limitele respectarii temeiului legal
• sa raspunda la toate solicitarile venite din partea persoanei mentorate pentru indeplinirea unor sarcini
• sa fie cinstit, loial si disciplinat, dand dovada in toate imprejurarile de o atitudine civilizata si corecta fata de toate persoanele cu care vine in contact;
• sa respecte cu strictete regulile de protectie a muncii si P.S.I. din obiectivul unde desfasoara serviciul;
• sa acorde ajutor, atat cat este rational posibil, oricarui alt salariat, aflat intr-o situatie de pericol;
• sa-si insuseasca si sa respecte normele si instructiunile de protectie a muncii si masurile de aplicare a acestora;
• sa aduca la cunostinta de indata administratorului accidentele de munca suferite de propria persoana sau de alti angajati;
• sa coopereze cu persoanele cu atributii specifice in domeniul securitatii si sanatatii in munca, atat timp cat este necesar, pentru realizarea oricarei sarcini sau cerinte impuse de autoritate competenta pentru prevenirea accidentelor si bolilor profesionale;
• sa refuze intemeiat executarea unei sarcini de munca daca aceasta ar pune in pericol de accidentare sau imbolnavire profesionala persoana sa sau a celorlalti colegi.
• sa informeze de indata administratorul despre orice deficienta constatata sau eveniment petrecut;
• sa execute alte activitati in legatura cu indeplinirea sarcinilor de serviciu precizate de persoanele care au acest drept.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile/ atributiile/ activitatile, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
4. Obligatii si Restrictii:
- nu executa nici o sarcina suplimentara legata de activitatea sa decat daca ea vine de la persoanele autorizate si daca vine pe cale ierarhica si se incadreaza in prevederile legale;
- sa asigure pastrarea secretului profesional privind activitatile ce se desfasoara in cadrul spatiului de lucru;
- este strict interzisa consumarea de bauturi alcoolice inainte de intrarea in serviciu sau pe timpul serviciului;
- trebuie sa lase echipamentul curat, iar celelalte mijloace pe care le-a folosit, in buna stare.
Comandati acum colectia dvs. de 250 Modele de Fise de post - Contine modele de fise de post actualizate conform GDPR, perfect legale, OFERTA SPECIALA AICI >>>
5. Conditiile de lucru ale postului
a. Desfasurarea activitatii
Cazurile speciale, sunt stabilite cu atentie, in cadrul echipei de lucru;
Acesta isi desfasoara activitatea la birou, pe teren
b. Conditii de formare profesionala Participa la sesiuni de formare si perfectionare
c. Mijloace specifice de transmitere a informatiei
- telefon mobil;
[Conditiile de la punctele a si b se decid la nivelul fiecarei firme, in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
d. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• Doar in situatii de urgenta
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]
III. Specificatiile postului
Nivelul de studii - Studii superioare
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]
2. Aptitudini si caracterstici personale
- incredere in sine;
- operativitate;
- consecventa
- rabdare
-
- rapiditate in reactii si judecata;
- concentrare;
- punctualitate;
- capacitate de sinteza si analiza
- simt de organizare
- atentie distributiva
- capacitate de anticipare si evaluare a consecintelor unei situatii
- concizie in exprimare
- capacitate de analiza, sinteza a informatiilor si adoptare a deciziei
- asumarea responsabilitatii
- imaginatie
- capacitate de adaptare la specificul unei situatii
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]
3. Program de lucru
Pentru un program normal de lucru, 8 ore/ zi.
Program: L-V: ............................, cu pauza de masa,
S-D: ..................................................
Data
Numele si semnatura titularului postului, Numele si semnatura superiorului ierarhic,
A P R O B A T
Director General