Editorial, 19.05.2008 - cons. jur. Marcel Vasile
Lupta pentru atragerea si retinerea personalului a devenit din ce in ce mai acerba. Potrivit unor studii recente, durata de recrutare a unui middle manager a crescut pana la 3 luni. Consider ca beneficiile extrasalariale au un rol din ce in ce mai important in procesul de retentie a personalului din compania pentru care lucrezi.
Beneficiile constau in avantaje oferite in plus angajatilor fata de banii platiti ca urmare a muncii prestate de catre acestia. Beneficiile acordate cel mai des constau in:
- tichete de masa;
- tichete cadou;
- tichete de cresa;
- pensii facultative;
- abonamente la o clinica medicala;
- oferirea unor produse la pret redus;
- decontarea cheltuielilor de transport;
________________________________________________________________
Recompensati pe masura performantelor si puneti capat nemultumirilor legate de salariu
Aflati din "Consilier - Managementul resurselor umane":
• Care sunt metodele de evaluare a performantelor angajatilor cel mai des folosite in managementul resurselor umane si pe care le puteti aplica imediat cu ajutorul formularelor de evaluare din lucrare;
• Cum sa realizati evaluarea posturilor din firma dvs. - metode de evaluare a posturilor, formulare si modele.
________________________________________________________________
- program de lucru flexibil;
- autoturism „full-time”;
- telefon de serviciu;
- abonament la o sala de sport;
- acordarea unor bilete de vacanta.
Acordarea beneficiilor este perceputa de catre angajati ca o recunoastere din partea companiei. Astfel, se creeaza un parteneriat solid si de lunga durata (eu si compania) bazat pe incredere.
Ele au ca scop:
- fidelizarea angajatilor cheie;
- cresterea profitabilitatii investitilor in angajati (prin imbunatatirea performantelor);
- atragerea si retinerea profesionistilor