Scopul beneficiilor extrasalariale

19 Mai 2008
19 Mai 2008
tichete de masaavantaje in naturacodul muncii
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Editorial, 19.05.2008 - cons. jur. Marcel Vasile

Lupta pentru atragerea si retinerea personalului a devenit din ce in ce mai acerba. Potrivit unor studii recente, durata de recrutare a unui middle manager a crescut pana la 3 luni. Consider ca beneficiile extrasalariale au un rol din ce in ce mai important in procesul de retentie a personalului din compania pentru care lucrezi.
 
Beneficiile constau in avantaje oferite in plus angajatilor fata de banii platiti ca urmare a muncii prestate de catre acestia. Beneficiile acordate cel mai des constau in:
 
- tichete de masa;
- tichete cadou;
- tichete de cresa;
- pensii facultative;
- abonamente la o clinica medicala;


- oferirea unor produse la pret redus;
- decontarea cheltuielilor de transport;

________________________________________________________________
Recompensati pe masura performantelor si puneti capat nemultumirilor legate de salariu

Aflati din "Consilier - Managementul resurselor umane":

• Care sunt metodele de evaluare a performantelor angajatilor cel mai des folosite in managementul resurselor umane si pe care le puteti aplica imediat cu ajutorul formularelor de evaluare din lucrare;
• Cum sa realizati evaluarea posturilor din firma dvs. - metode de evaluare a posturilor, formulare si modele.
________________________________________________________________

 - program de lucru flexibil;
- autoturism „full-time”;
- telefon de serviciu;
- abonament la o sala de sport;
- acordarea unor bilete de vacanta.
 
Acordarea beneficiilor este perceputa de catre angajati ca o recunoastere din partea companiei. Astfel, se creeaza un parteneriat solid si de lunga durata (eu si compania) bazat pe incredere.
 
Ele au ca scop:
 
- fidelizarea angajatilor cheie;
- cresterea profitabilitatii investitilor in angajati (prin imbunatatirea performantelor);
- atragerea si retinerea profesionistilor



 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]