Prin Ordinul nr. 242/2007, emis de ministrul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, a fost aprobat regulamentul ce stabileste cerintele minime pentru formarea coordonatorilor in materie de securitate si sanatate in munca, pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santiere temporare sau mobile.
Cine are obligatia desemnarii coordonatorului in materie de securitate si sanatate?
Coordonarea in materie de securitate si sanatate trebuie sa fie organizata atat in faza de studiu, conceptie si elaborare a proiectului, cat si pe perioada executarii lucrarilor. Prin urmare, beneficiarii si/sau managerii de proiect au obligatia sa desemneze un coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata elaborarii proiectului lucrarii si/sau pe durata realizarii lucrarii pe un santier temporar sau mobil.
Atentie
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Noua lege a pensiilor Ghid practic
Desemnarea coordonatorului in materie de securitate si sanatate trebuie sa se faca inainte de inceperea fazei de elaborare a proiectului lucrarii. Daca pe durata realizarii lucrarii va exista un alt coordonator, acesta trebuie, de asemenea, desemnat inainte de inceperea lucrarii respective.