Prin Ordinul nr. 242/2007, emis de ministrul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei, a fost aprobat regulamentul ce stabileste cerintele minime pentru formarea coordonatorilor in materie de securitate si sanatate in munca, pe durata elaborarii proiectului si/sau a realizarii lucrarii pentru santiere temporare sau mobile.
Cine are obligatia desemnarii coordonatorului in materie de securitate si sanatate?
Coordonarea in materie de securitate si sanatate trebuie sa fie organizata atat in faza de studiu, conceptie si elaborare a proiectului, cat si pe perioada executarii lucrarilor. Prin urmare, beneficiarii si/sau managerii de proiect au obligatia sa desemneze un coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata elaborarii proiectului lucrarii si/sau pe durata realizarii lucrarii pe un santier temporar sau mobil.
Atentie
Contractul de Munca 160 de formulare EDITABILE obligatorii prin lege
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Contributii aferente veniturilor impozabile si neimpozabile in 2024
Desemnarea coordonatorului in materie de securitate si sanatate trebuie sa se faca inainte de inceperea fazei de elaborare a proiectului lucrarii. Daca pe durata realizarii lucrarii va exista un alt coordonator, acesta trebuie, de asemenea, desemnat inainte de inceperea lucrarii respective.