Imbunatatiti comunicarea in firma si informati-va constant angajatii

comunicarea in firmaangajatimanagementul de criza
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Comunicarea in firma

Una dintre componentele de baza ale managementului de criza este comunicarea organizationala.

Este bine sa va elaborati un plan special prin care sa demonstrati ca sunteti pregatit sa comunicati in caz de urgenta, atat intern cat si extern, pentru binele companiei.

Acordati o atentie deosebita faptului ca orice mesaj confuz in aceasta perioada duce la amplificarea fenomenului de zvonistica in organizatie, cu consecinte nedorite:

- scade moralul angajatilor;

- scade angajamentul angajatilor si atentia fata de rezultatele obtinute.

Este complet gresit sa credeti ca daca veti ascunde informatii despre situatia reala a companiei, angajatii vor fi feriti de stres.

Dimpotriva, vorbiti cu angajatii la toate nivelurile companiei, organizati sedinte deschise sau focus-grupuri si incercati sa le prezentati cat mai sincer toate informatiile pe care le detineti.

Cu cat stiu mai multe, cu atat angajatii sunt mai putin anxiosi, oricat de sumbre ar fi previziunile pe piata.

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Atentie! Regulamentul Intern trebuie modificat conform actelor normative intrate in vigoare in ultima perioada!
Riscati amenzi de pana la 30.000 de lei!

Scapati instantaneu de stresul
intocmirii Regulamentului Intern!

In lucrarea pe stick „Regulament Intern. Modele editabile. Legislatie comentata. Studii de caz” gasiti TOT!

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
comunicarea in firmaangajatimanagementul de criza

Data aparitiei: 07 Aprilie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Imbunatatiti comunicarea in firma si informati-va constant angajatii Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]