Modificarea organigramei. Se vor actualiza fisele de post si CIM?

Ioana Pavel
Ioana Pavel
17 Aprilie 2023
17 Aprilie 2023
Ioana Pavel
Ioana Pavel
modificarea organigrameimodificare fise de postmodificare cim
Modificarea organigramei. Se vor actualiza fisele de post si CIM?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

"In situatia in care societatea si-a modificat Organigrama, dand fostelor directii o noua denumire, (Ex. Dir. Productie, in prezent se numeste Dir. Tehnica), este necesar si obligatoriu sa schimb toate fisele de post ale angajatiilor in conditiile in care acestora nu li se modifica atributiile/sarcinile de serviciu? Mentionez ca sunt o societate cu aprox. 1000 de angajati."
 
Raspunsul specialistului: 
 
In opinia noastra, in conditiile in care au fost modificate denumirile departamentelor unde salariatii isi desfasoara activitatea, trebuie actualizate si fisele posturilor si contractele individuale de de munca, daca acestea contin mentiunea privind departamentul in care fiecare salariat are locul muncii.
 
Descoperiti acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR sa:
 
  • organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs.
  • va responsabilizati angajatul
  • asigurati obiectiv conditii de formare profesionala si promovare, detalii AICI >>>
 
Avand in vedere numarul mare de salariati, propunem urmatoarea abordare a acestei operatiuni: in hotararea/decizia prin care s-a modificat organigrama sa se insereze un articol in care sa se prevada ca, incepand cu data aprobarii noii organigrame, in documentele de resurse umane, denumirile anterioare ale departamentelor se inlocuiesc cu denumirile aprobate prin noua organigrama. Aceasta hotarare/decizie trebuie comunicata salariatilor, astfel incat acestia sa cunoasca noua stare de fapt.
 
Ulterior, cu ocazia altor modificari urmeaza sa actualizati si fisa postului cu noile denumiri ale departamentelor.
 
De asemenea, puteti lua in considerare introducerea in hotararea/decizia prin care s-a modificat organigrama a inca unui articol prin care sa stabiliti un anumit termen – spre ex. 1 an - in care se vor actualiza documentele de resurse umane (si alte documente interne daca este cazul).
 
Un raspuns valabil in ianuarie 2023, oferit de expertii de la PortalCodulMuncii >>>
 

NOUTATI din Legislatie muncii

Diurna LEGALA. Ce s-a modificat in 2024?


Atentie, au intrat in vigoare 3 acte normative noi! Modificarile sunt majore!

Descoperiti care sunt cele mai frecvente greseli care apar la acordarea diurnei!

Eplicatii detaliate din lucrarea: Totul despre Diurna. Legislatia actualizata la zi. Cazuri practice explicate.

Vedeti AICI Cazuri practice explicate >>

ARTICOLE SIMILARE

Modificarea organigramei. Se vor actualiza fisele de post si CIM?

Mai multe articole despre modificare fise de post

 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]