"In situatia in care societatea si-a modificat Organigrama, dand fostelor directii o noua denumire, (Ex. Dir. Productie, in prezent se numeste Dir. Tehnica), este necesar si obligatoriu sa schimb toate fisele de post ale angajatiilor in conditiile in care acestora nu li se modifica atributiile/sarcinile de serviciu? Mentionez ca sunt o societate cu aprox. 1000 de angajati."
Raspunsul specialistului:
In opinia noastra, in conditiile in care au fost modificate denumirile departamentelor unde salariatii isi desfasoara activitatea, trebuie actualizate si fisele posturilor si contractele individuale de de munca, daca acestea contin mentiunea privind departamentul in care fiecare salariat are locul muncii.
Descoperiti acum cea mai bogata culegere de fise de post actualizate conform noului COR in vigoare: 250 modele de fise de post, EDITABILE, toate continand criterii de evaluare a performantelor va ajuta acum, pe dvs., angajator/sef HR sa:
- organizati, gestionati si evaluati mai usor munca angajatului dvs.
- va responsabilizati angajatul
- asigurati obiectiv conditii de formare profesionala si promovare, detalii AICI >>>
Avand in vedere numarul mare de salariati, propunem urmatoarea abordare a acestei operatiuni: in hotararea/decizia prin care s-a modificat organigrama sa se insereze un articol in care sa se prevada ca, incepand cu data aprobarii noii organigrame, in documentele de
resurse umane, denumirile anterioare ale departamentelor se inlocuiesc cu denumirile aprobate prin noua organigrama. Aceasta hotarare/decizie trebuie comunicata salariatilor, astfel incat acestia sa cunoasca noua stare de fapt.
Ulterior, cu ocazia altor modificari urmeaza sa actualizati si fisa postului cu noile denumiri ale departamentelor.
De asemenea, puteti lua in considerare introducerea in hotararea/decizia prin care s-a modificat organigrama a inca unui articol prin care sa stabiliti un anumit termen – spre ex. 1 an - in care se vor actualiza documentele de resurse umane (si alte documente interne daca este cazul).
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Conditii efectuare concediu paternalIntrebare: Avem un coleg la care i+a nascut sotia in luna Noiembrie. Cat timp are acest coleg la dispozitie pentru a beneficia de concediul paternal si de concediul de puericultura deoarece a facut acest curs.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Incadrare in munca persoana cu handicap cu norma de lucru mai mica de 8 ore pe zi. SalariuIntrebare: Va rugam sa ne ajutati urgent cu un raspuns la urmatoarea intrebare. Avem un angajat incadrat in grad de handicap mediu. Are recomandare de reducere a programului de lucru la 6 ore. Va rugam sa ne comunicati daca se poate reduce programul de lucru, cu mentinerea salariului.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<