Lovindu-se constant de aceasta dificultate in procesul de recrutare de personal, FOKUS Digital Services a lansat in martie 2017 FOKUS Jobs - platforma profesionista de recrutare, care cu ajutorul unei echipe de experti in Resurse Umane, ajuta angajatorii sa gaseasca rapid si precis candidatii potriviti pentru posturile vacante din companiile lor.
FOKUS Jobs vine, de asemenea, si ca solutia cea mai simpla, practica si eficienta pentru candidatii aflati in cautarea unui nou loc de munca.
Platforma FOKUS Jobs vine cu o interfata grafica moderna si simplu de utilizat, iar promisiunea brandului este aceea de a oferi candidatilor cele mai relevante job-uri si angajatorilor cei mai potriviti viitori angajati, in timp real.
Platforma de recrutare poate fi utilizata de pe orice device: computer, tableta sau smartphone, fiind necesara doar conexiunea la internet.
Indiferent daca esti candidat sau angajator, accesul in cont se face cu un singur click. Astfel, poti observa in permanenta cele mai noi locuri de munca publicate, ori istoricul job-urilor la care ai aplicat anterior. Accesul in cont le permite angajatorilor sa analizeze CV-urile primite si sa invite la interviu doar persoanele potrivite domeniului lor de activitate.
Consilier Codul Muncii
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Instruire si testare SSM 5 modele de teste si instructiuni proprii SSM
Marele avantaj pe care il aduce FOKUS Jobs este acela ca toate slujbele sunt reale, iar procesul de recrutare este unul simplu si transparent. In plus, companiile care isi creeaza cont in primele trei luni de la lansarea platformei pot publica anunturi de recrutare gratuit, timp de 30 de zile.
Pornind de la sloganul FOKUS Jobs - "Bursa locurilor de munca. Angajati fericiti ~ angajatori fericiti", platforma isi propune sa ofere fiecarui utilizator cea mai buna experienta: usor de utilizat, 100% satisfacut.
“Suntem o companie in continua dezvoltare, cu zeci de proiecte online in plina desfasurare, iar de aici resimtim nevoia de a recruta noi colegi in fiecare luna, care sa ne ajute sa ducem la bun sfarsit tot ceea ce am inceput si care sa dea un suflu nou echipei de profesionisti ce sta in spatele brandului FOKUS Digital Services.
Astfel am si identificat o problema majora de pe piata muncii din Romania, lovindu-ne singuri de dificultati in procesul de recrutare. Tot sistemul era complicat, pierdeam mult timp cautand candidati si chiar postand anunturi de angajare. Ne-am gandit ca putem imbunatati ceva si sa simplificam procesul de recrutare in Romania, mai ales ca noi chiar cu asta ne ocupam: dezvoltam de la zero proiecte online de succes.
Astfel s-a nascut ideea de FOKUS Jobs – platforma care vrem sa devina pana la finalul anului 2017 destinatia favorita a celor aflati in cautarea unui loc de munca sau a viitorilor angajati”, a declarat Marius Roman, Director General Fokus Digital Services.
Despre Fokus Digital Services
Fokus Digital Services este o companie care se ocupa cu externalizarea serviciilor online profesionale (Full-service Marketing, E-commerce, Web development), cu o prezenta de 8 ani in Romania.
Fokus Digital Services face parte din grupul romano-german Rentrop&Straton, lider de 21 de ani al pietei de informatii specializate din Romania, cu peste 200.000 de clienti si cu sute de produse de specialitate in portofoliu.