A fost modificata legea privind Managementul Tipurilor de Risc

Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
24 August 2016
24 August 2016
Legislatia Muncii
Legislatia Muncii
tipuri de riscmanagementul riscurilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
In Monitorul Oficial nr. 615 din 11 august 2016, a fost publicata Hotararea Guvernului nr. 557/2016 privind managementul tipurilor de risc, care intra in vigoare la 15 zile de la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, respectiv incepand cu data de 26 august 2016.

Managementul tipurilor de risc implica urmatoarele aspecte:

- identificarea tipurilor de risc si a riscurilor asociate;
- stabilirea autoritatilor responsabile, pe tipuri de risc;
- stabilirea domeniilor de actiune ale autoritatilor responsabile, pentru prevenirea, pregatirea si raspunsul la eveniment si refacerea/reabilitarea situatiei, precum si - repartizarea functiilor de sprijin;

 Managementul tipului de risc, repartizat pe domenii de actiune, intra in sarcina autoritatilor responsabile care au obligatia sa asigure:

- prevenirea - ansamblul actiunilor desfasurate de autoritatile responsabile, care vizeaza identificarea, evaluarea si reducerea riscurilor de producere a situatiilor de urgenta, in scopul protejarii vietii, mediului si bunurilor impotriva efectelor negative ale acestora;
- pregatirea - ansamblul de măsuri si actiuni prealabile, subsumate activitatilor de prevenire si raspuns, cu caracter permanent, desfasurate de autoritatile responsabile;
- raspunsul - ansamblul actiunilor desfasurate de autoritatile responsabile pentru planificarea, organizarea, coordonarea si conducerea operationala a capabilitatilor implicate in actiunile de interventie operativa pentru limitarea si inlaturarea efectelor negative ale situatiei de urgenta, pana la restabilirea starii provizorii de normalitate;
- investigarea/evaluarea post-eveniment - ansamblul actiunilor desfasurate de autoritatile responsabile pentru stabilirea si cuantificarea efectelor, cauzelor si circumstantelor care au determinat producerea situatiei de urgenta sau evenimente asociate acesteia;
- refacerea/reabilitarea - ansamblul masurilor si actiunilor planificate, prioritizate si desfasurate ca urmare a procesului de investigare/evaluare post-eveniment pentru restabilirea starii de normalitate.

Mai multe detalii despre managementul tipurilor de risc gasiti aici >>


NOUTATI din Legislatia muncii

De ce salariatii indisciplinati scapa adesea nepedepsiti?


Eliminati riscul ca deciziile dvs. sa fie anulate!
Angajatorii pierd deoarece nu respecta la virgula prevederile legale privind sanctionarea abaterilor disciplinare.

Aflati ACUM care sunt greselile comise de angajatori!
GHID PRACTIC - Cercetarea si raspunderea disciplinara a salariatilor

Vezi AICI Modele de documente EDITABILE >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]