Manager imbunatatire procese
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: ................
Denumirea postului: Manager imbunatatire procese
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
40 Modele de Regulament Intern
Apararea Impotriva Incendiilor - Ghid Practic
2. Pozitia in COR / Cod: 242108
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
3. Departamentul / locatia: Dezvoltare
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului: Conducere
6. Relatii ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate): Se subordoneaza Directorului
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Gestionarea unui sistem organizat, care permite abordarea si rezolvarea continua aproblemelor aparute in timpul activitatii curente si imbunatatirea profitului.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Sarcinile de serviciu obligatorii, reprezentand 100% din norma de baza corespunzatoare unei parti de 100% din salariul de baza.
este direct raspunzator de indeplinirea intocmai a atributiilor si prevederilor sarcinilor de serviciu stabilite in prezenta fisa
este direct raspunzator de pastrarea bunurilor materiale sau de alta natura pe care le are in gestiune;
Atributii:
- sa aleaga strategia de gestionare potrivita pentru adaptarea flexibila continua
- sa asigure resurse pentru rezolvarea continua a problemelor aparute
- sa implementeze un sistem de reducere a costurilor in mod coerent si profitabil pe termen lung
- sa creeze un sistem de imbunatatire continua a rezultatelor
- sa reduca timpul de livrare
- sa asigure cresterea flexibilitatii in satsfactia clienttilor
- sa asigure identificarea fluxului de valoare si a factorilor de impact asupra performantelor proceselor
- sa asigure stabilirea indicatorilor pentru imbunatatirea performantelor proceselor
- sa implementeze planul de imbunatatire a proceselor
- sa dezvolte sistemul de management vizual al proceselor
- sa asigure coordonarea echipei de imbunatatire a proceselor
- sa aiba capacitatea de organizare a locului de munca
- sa dezvolte contacte de afaceri
- sa asigure reprezentarea firmei in fata beneficiarilor si a potentialilor clienti
- sa asigure rezolvarea si organizarea problemelor aparute pentru persoanele din subordine
- sa urmareasca permanent legislatia din domeniul financiar-contabil extern si asigura respectarea acesteia
...citeste continuarea pe PortalCodulMuncii >>>