Inregistrarea evaluarii riscurilor

evaluarea riscurilorprocesul de evaluarea a riscurilor
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Trebuie sa se realizeze o inregistrare a rezultatelor evaluarii riscurilor la locul de munca. O astfel de inregistrare poate fi utilizata ca baza pentru:

* transmiterea informatiilor catre persoanele interesate;
* monitorizarea dupa evaluare, pentru a verifica daca au fost implementate masurile necesare;
* prezentarea de probe autoritatilor de control;
* orice revizuire in cazul in care se modifica conditiile de munca.
 
Se recomanda inregistrarea a cel putin urmatoarelor informatii:

* numele si functia persoanei/persoanelor care a/au efectuat examinarea;
* pericolele si riscurile identificate;
* grupurile de lucratori care se confrunta cu riscuri specifice;
* masurile de protectie necesare;
* informatii privind implementarea masurilor, cum ar fi numele persoanei responsabile si data;
* informatii referitoare la reglementari ulterioare privind monitorizarea si revizuirea, inclusiv termene si persoane implicate;
* informatii referitoare la implicarea lucratorilor si reprezentantilor acestora in procesul de evaluare a riscurilor.

Inregistrarea evaluarilor trebuie sa se faca prin consultarea si cu participarea lucratorilor si/sau a reprezentantilor acestora si adusa la cunostinta acestora. In orice caz, lucratorii in cauza ar trebui sa fie informati cu privire la rezultatul fiecarei evaluri care are legatura cu statia lor de lucru, si cu privire la masurile care trebuie sa fie luate in urma evaluarii.

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
evaluarea riscurilorprocesul de evaluarea a riscurilor

Data aparitiei: 13 Decembrie 2011
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Inregistrarea evaluarii riscurilor Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]