Va reamintim ca, clasificarea ocupatiilor din Romania (COR) se imbogateste cu noi ocupatii in fiecare an. Poate parea greu de crezut, dar se ajunge la o medie de 99 de noi ocupatii pe an, de la aparitia Ordinului nr. 1.832/856/2011 si pana in prezent atingand un numar de 335 de noi modificari.
Asa ca devine imperios necesar sa incadrezi corect pozitiile din cadrul firmei/companiei pentru care lucrezi.
Noul COR - clasificarea ocupatiilor din Romania in 2021
Sfatul nostru este sa evitati amenzi usturatoare si sa folositi cat mai rapid Noul COR.
Aici veti regasi TOATE codurile corecte si in vigoare si, mult mai important, Usor de Gasit. Practic, tot ce trebuie sa faceti este sa consultati cuprinsul lucrarii si sa identificati pagina la care veti regasi orice informatie va intereseaza.
Ce echivalent, conform codului COR, este potrivit pentru pozitia de office manager?
In opinia noastra, stabilirea ocupatiei din Clasificarea ocupatiilor din Romania (COR) ce poate fi utilizata se face in functie de atributiile din fisa postului, astfel incat sa se poata face legatura intre sarcinile pe care trebuie sa le indeplineasca salariatul si ocupatiile din acest nomenclator.
IMPORTANT - functia de sef birou inseamna office manager?
In conditiile in care nu cunoastem aceste atributii pe care ar trebui sa le aiba salariatul care ocupa functia de office manager, putem pleca doar de la traducerea in limba romana a aceste ocupatii.
Astfel, in traducere, office manager inseamna manager/conducator de birou. In aceste conditii, in COR am indentificat ca un echivalent din punct de vedere al denumirii, functia de sef birou - cod 121904 sau functia de sef oficiu – cod 134917.
Necesar pregatirii procesului de recrutare, dar si activitatii post-recrutare, Lucrarea COR va demonstreaza ca exista SOLUTII pentru:
- angajatorul care doreste sa evalueze angajatii, dar nu cunoaste in detaliu activitatea propriu-zisa a angajatului;
- decriptarea domeniului de activitate si a sarcinilor pe care le are de indeplinit o anumita persoana din firma;
- depistarea unei denumiri a postului cu caracteristici inrudite celui desfiintat;
- crearea si individualizarea fisei de post, strict relationata cu atributiile angajatului;
- o evaluare corecta in functie de caracteristicile tehnice ale activitatii desfasurate, comanda ACUM >>>
Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri
Contestatie documente cercetare accident de muncaIntrebare: Intrebarea initiala: Un angajat a fost la spital in data de 9 01.205 si a declarat ca in data de 8 s ar fi lovit, un palet s ar fi inclinat si l ar fi strans putin la torace, lucru pe care ni l a adus la cunostinta in data de 20.01.2025. Mentionez ca de atunci a stat nemotivat acasa, venind la munca doar in data de 15.01.2025, ziua de salariu, ca mai apoi in 20 sa ne declare scris si verbal ce ar fi patit... Am inceput cercetarea acestei asa zise accidentari si colegul cu care lucra impreuna...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
Transferul intreprinderii. Cumul de functii la cedent si cesionarIntrebare: Preluam prin fuziune prin absorbtie niste salariati de la o intreprindere-unitate cedenta, proces care se incheie in vara. Intre timp am angajat cu contract partial unul din salariatii de la unitatea cedenta. Este posibil sa mai procedam asa cu 1, 2 salariati. Intrebarea mea este urmatoarea: Stiu ca transferul salariatilor de la unitatea cedenta se face astfel (in temeiul actului juridic): De catre unitatea cedenta in Revisal/Mutare contracte/Transfer contracte DE catre noi cei care preluam in...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<