Statul de salarii si alte documente. Cine le va semna, conform Ordinului 2634/2015?

Isabela Alexe
Isabela Alexe
20 Ianuarie 2022
20 Ianuarie 2022
Isabela Alexe
Isabela Alexe
statul de platastat de plata semnaturaOrdinul 2634/2015
Statul de salarii si alte documente. Cine le va semna, conform Ordinului 2634/2015?
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

Va reamintim ca, potrivit Ordinului 2634/2015, fiecare entitate poate adapta, in functie de necesitati, modelele documentelor financiar-contabile.
 
De asemenea, circuitul documentelor financiar-contabile si numarul de exemplare al acestora se stabilesc prin proceduri proprii privind organizarea si conducerea contabilitatii, aprobate de administratorul entitatii, ordonatorul de credite sau alta persoana care are obligatia gestionarii entitatii respective.
 
Aceste aspecte sunt prevazute de articolul 4 din Ordinul mai sus mentionat.
 
Dar cine va semna intotdeauna statele de plata in cadrul unei companii cu departament HR?
 
"Intr-o companie in care departamentul de resurse umane calculeaza, prin specialisti de resurse umane sau economisti (dupa caz), salariile angajatilor si, de asemenea, intocmeste actele de salarii aferente (stat de plata, centralizator etc.), cine, potrivit legii, trebuie sa semneze aceste documente (cel care le intocmeste si administratorul companiei, directorul de resurse umane si administratorul companiei ...)?"
 
Raspunsul specialistilor: 
 
Conform Anexei 2 la Ordinul 2634/2015 privind documentele financiar-contabile:
 
Statul de salarii se semneaza, pentru confirmarea exactitatii calculelor, de catre persoana care determina salariul cuvenit si intocmeste statul de salarii.
 
 In mod similar si in alte situatii documentele se semneaza pentru confirmarea exactitatii datelor de persoane care le intocmeste.
De asemenea, documentele se semneaza de persoana care reprezinta societatea (director, administrator) pentru insusirea continutului acestora de catre societate.
 
Un raspuns valabil la data de 19.01.2022, oferit de expertii de la PortalCodulMuncii >>>
 


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 

Descarcati raportul GRATUIT
“Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
NOU in CODUL MUNCII
Descarcati raportul
GRATUIT
"Noutati 2024: CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]