ANFP transparentizeaza situatia functiilor publice

institutii publice anfpfunctii publiceposturi vacante functii publice
ANFP transparentizeaza situatia functiilor publice
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
Pentru prima data de la crearea sistemului informatic de gestiune a functiei publice, in 2010, ANFP pune la dispozitia oricarei persoane interesate de situatia functiilor publice date deschise despre posturile vacante sau ocupate la nivelul administratiei publice din Romania.
 
Aceasta decizie cu impact major asupra transparentei functiei publice a fost luata in contextul eforturilor Guvernului de a creste increderea cetatenilor in activitatea administratiei si in functionarii publici, prin valorificarea potentialului open data. 
 
Accesul la informatii se realizeaza prin intermediul site-ului ANFP, printr-o functionalitate de interogare a bazei de date a Sistemului informatic integrat de management al functiilor publice si al functionarilor publici. 
 
Cautarea se poate realiza usor, prin aplicarea de filtre, fiind disponibila filtrarea dupa:
 
Tipul institutiei publice: teritorial, central sau local;
Denumirea institutiei;
Judetul de interes;
Localitatea de interes;
Situatia postului: ocupat, temporar ocupat, vacant sau temporar vacante;
Categorii de functii publice;
Gradul profesional si clasa;
Tipul departamentului in care exista postul;
Coordonate ca sex sau varsta pentru posturile ocupate.
 
Un alt element menit sa vina in sprijinul cetatenilor interesati de situatia posturilor din administratie este faptul ca datele obtinute pot fi exportate pentru a fi folosite ulterior, in format CSV.
 
In prezent, ANFP foloseste solutii software, atat in activitatea interna, cat si in relatia cu departamentele de resurse umane din institutiile publice, prin intermediul sistemului Informatic mentionat anterior, la care au fost implementate functionalitati noi (Sistemul electronic de gestiune a documentelor, aplicatia consilierilor de etica etc.). Sistemul a fost creat prin resurse proprii ale Agentiei si a fostdezvoltat prin activitati in cadrul proiectelor cu finantare externa.
 
Informatiile despre situatia functiilor publice pot fi consultate pe pagina web a ANFP,www.anfp.gov.ro, la sectiunea Cariera in functia publica/ Situatia functiilor publice - date deschise (http://www.anfp.gov.ro/opendata.aspx).
 
Sursa: ANFP
 

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Isabela Alexe


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
institutii publice anfpfunctii publiceposturi vacante functii publice

Data aparitiei: 17 August 2020
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

ANFP transparentizeaza situatia functiilor publice Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Angajare salvamar cu program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore libereIntrebare: La solicitarea salariatilor si cu acceptul acestora se poate accepta un program de lucru de 16 ore urmat de 48 de ore de sau minim 32 libere? motivatia este lipsa de personal calificat pe piata muncii - (salvamar)
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Zile libere platite pentru evenimente deosebiteIntrebare: Va rog sa-mi spuneti daca este specificat undeva cite zile libere se acorda la casatoria unui salariat. Suntem intreprindere mica si nu avem contract colectiv de munca doar regulament unde am prevazut 2 zile libere pentru casatorie. Este alta reglementare in afara de Codul muncii unde spune ca se acorda zile libere pentru casatorie conform contrat colectiv de munca sau regulament? Societatea a fost infiintata in anul 2020.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

Atentie la Controalele ITM!

Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"
Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 

 

 
 
 



 
Atentie la Controalele ITM!
Descarcati gratuit Raportul Special

"Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz"

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]