Fisa postului pentru Manager Marketing
I. Identificarea postului
1. Numele si prenumele titularului: .....................
2. Denumirea postului: Manager Marketing
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]
3. Pozitia in COR / Cod: 123307
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punctul de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
>> Vezi AICI peste 200 de Fise de Post editabile si actualizate conform GDPR <<
4. Departamentul / locatia: Departamentul Marketing
Ghidul angajatului Codul muncii in interesul tau
Consilier - Codul Muncii abonament 12 actualizari
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Top
b. Executie: Nu este cazul
6. Relatiile:
a. Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
- se subordoneaza: Directorului General
- are in subordine: Brand Managerul si Specialistii in Marketing din cadrul departamentului
b. Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele din firma
c. Reprezentare (colaborare, consultanta): Firme de sondare a pietei, firme de publicitate
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Coordonarea intregii activitati de marketing, precum si elaborarea strategiei si politicilor de marketing ale firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
2. Obiectivele postului
- Elaborarea, implementarea si dezvoltarea strategiilor si politicilor de marketing ale firmei.
- Coordonarea activitatii intregului colectiv al Departamentului Marketing.
- Monitorizarea permanenta a pietei si a concurentei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, obiectivele pot diferi.]
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
- Coordoneaza in mod constant studii de piata in domeniul de activitate al firmei.
- Elaboreaza strategia si politicile de marketing ale firmei si asigura implementarea acestora.
- Elaboreaza si asigura realizarea planului de marketing.
- Monitorizeaza permanent piata si concurenta in vederea actualizarii si / sau modificarii strategiei si politicilor de marketing ale firmei.
- Analizeaza oportunitatea introducerii de noi produse sau servicii.
- Mentine o vizibilitate ridicata a brandului prin diverse evenimente.
- Dezvolta politici de preturi pentru produsele deja lansate pe piata sau pentru cele noi.
- Dezvolta politici de cross-selling pentru clientii existenti.
- Dezvolta politici de fidelizare a clientilor.
- Stabileste, conform structurii organizatorice si ROF, sarcinile si responsabilitatile personalului din subordine, in baza fiselor de post.
- Verifica si aproba pontajul lunar pentru personalul din subordine si-l transmite Departamentului Resurse Umane.
- Organizeaza acordarea concediului de odihna si a zilelor libere pentru personalul din subordine.
- Exercita permanent sau temporar, prin delegarea competentelor, acele atributii specifice specialitatii sale, stabilite prin actul constitutiv al societatii sau prin organul decizional statutar (AGA, CA) in sarcina reprezentantului legal.
- Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
4. Descrierea responsabilitatilor postului
a. Privind relatiile interpersonale / comunicarea
- Asigura comunicarea planurilor de marketing la nivelul tuturor departamentelor si sucursalelor companiei.
- Promoveaza respectul reciproc, colaborarea si transparenta in interiorul departamentului, in raporturile cu alte departamente, precum si in relatiile cu persoanele din afara firmei.
- Raspunde de mentinerea, in cadrul departamentului, a unui climat favorabil indeplinirii sarcinilor de lucru.
- Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
b. Fata de echipamentul din dotare
- Respecta procedurile interne legate de utilizarea aparaturii din dotarea proprie si din dotarea departamentului si asigura respectarea acestora de catre intreg personalul din subordine (aproba convorbirile internationale, instalarea de noi softuri, utilizarea internetului si a echipamentului din departamentul pe care il coordoneaza etc.).
- Respecta procedurile interne legate de utilizarea autovehiculului pe care-l are in folosinta.
- Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
c. In raport cu obiectivele postului
- Raspunde de monitorizarea si controlul activitatilor de marketing.
- Coordoneaza echipa din subordine, acorda sprijin si indrumare in vederea atingerii obiectivelor de marketing.
- Identifica nevoile de instruire a personalului din subordine si asigura formarea continua a acestuia.
- Raspunde de fundamentarea masurilor de motivare si sanctionare a personalului din subordine, participånd (alaturi de persoanele abilitate) la luarea acestor masuri, conform procedurilor interne si prevederilor legislative in vigoare.
- Mentine si transmite un standard de profesionalism in realizarea activitatilor departamentului.
- Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia si politicile generale ale companiei.
d. Privind securitatea si sanatatea muncii
- Respecta normele privind Securitatea si Sanatatea Muncii si PSI si raspunde de insusirea acestora de catre toti angajatii din subordine.
- Raspunde de efectuarea instruirii la locul de munca si a celei periodice a tuturor angajatilor din subordine.
- Consemneaza rezultatul instruirii in fisele de instruire individuala, cu indicarea materialului predat, a duratei si a datei instruirii.
- Raspunde de pastrarea fiselor de instruire individuala ale angajatilor din subordine.
- Raspunde de luarea la cunostinta si de aplicarea masurilor stabilite in urma evaluarii riscurilor in zonele cu risc ridicat.
- Raspunde de luarea tuturor masurilor tehnice, organizatorice, igienico-sanitare sau de alta natura stabilite de angajator in Planul de prevenire si protectie in urma evaluarii riscurilor, pentru asigurarea securitatii si sanatatii angajatilor din subordine.
e. Privind regulamentele / procedurile de lucru
- Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare si asigura cunoasterea si respectarea acestor documente de catre personalul din subordine.
- Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
- Implementeaza si urmareste respectarea procedurilor de lucru generale specifice firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei, responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare, precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]
5. Conditiile postului de lucru
a. Programul de lucru 8 ore si ….Continuarea Fisei de Post o gasiti AICI
>> Vezi AICI peste 200 de Fise de Post editabile si actualizate conform GDPR <<