Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Aproape 90% dintre directorii financiari doresc sa investeasca mai mult in tehnologie

director financiarconditii de munca
Fara doar si poate ca revolutia tehnologica pe care o traim schimba considerabil mediul de afaceri existent, iar in acest sens managerii tind sa ia masuri, pentru a tine pasul si a imbunatati conditiile de munca.


In plus, tehnologiile inovatoare si analizele sofisticate de date devin esentiale in respectarea  cerintelor crescande de conformitate. 71% dintre directorii financiari (CFO) din intreaga lume considera ca modificarile cerintelor de conformitate la nivel local si international au devenit atat de complexe, incat afecteaza eficacitatea raportarii. Mai mult, 56% dintre CFO au cel putin 11 standarde de raportare cu care trebuie sa se conformeze si utilizeaza cel putin 11 sisteme de raportare (sisteme de contabilitate, planificarea resurselor intreprinderii („ERP”) si Excel).

Acestea sunt rezultatele unei noi cercetari EY privind raportarea corporativa, care a sondat opiniile a peste 1000 de directori financiari si controlori financiari din organizatii mari de la nivel global.

In fata acestui mediu complex si exigent, capacitatea de a analiza date exacte la viteze mari si de a reactiona pe baza lor in timp real poate ajuta liderii financiari si pe cei responsabili cu raportarea sa raspunda mai rapid la provocarile pietei si sa gestioneze mai bine mediul de risc, volatil, din prezent.

In  acest context, 64% dintre respondenti au mentionat ca lipsa de claritate cu privire la proprietatea si guvernanta datelor afecteaza eficienta raportarii. Inovarea in domeniul tehnologiilor financiare va fi, prin urmare, critica. Insa, mai mult de jumatate din liderii financiari - 53% - spun ca lipsa integrarii sistemelor informatice reprezinta o provocare majora a sistemelor.

"Tehnologiile ne permit sa transformam cantitati mari de date structurate si nestructurate in informatii valoroase care pot redefini managementul financiar si raportarea. Tehnologia, alaturi de schimbarile din modul de operare al functiei financiare, inclusiv integrarea de noi competente si definirea unei viziuni bazate pe incredere si valoare pe termen lung, reprezinta o noua etapa in evolutia functiei financiare – Finance 4.0 ", comenteaza Adrian Bunea, Partener Asociat in cadrul departamentului de Servicii de Consultanta Financiar-Contabila a EY Romania.

Modernizarea instrumentelor de analiza a datelor IT si financiare pentru a profesionaliza managementul financiar este o prioritate pentru raportarea corporativa. Astfel, 87% dintre directorii financiari intentioneaza sa majoreze investitiile in tehnologiile pentru raportare corporativa in urmatorii doi ani.

"Increderea de care se bucurau companiile este, in prezent, perturbata. In lumea noastra hiper-conectata, impactul scandalurilor legate de scurgerile de date si de comportamentul non-etic asupra reputatiei companiilor poate fi catastrofal. Increderea poate fi distrusa pentru totdeauna daca organizatiile nu tin pasul cu schimbarile asteptate de public privind un comportament corporativ acceptabil sau daca nu reusesc sa protejeze datele cu caracter personal.


Exista un nivel crescut de nesiguranta in randurile specialistilor financiari privind modul de abordare a problemelor legate de securitatea si confidentialitatea datelor. Directorii financiari din Romania trebuie sa se asigure ca au procese de guvernanta clar stabilite pentru gestionarea informatiilor financiare si ca informatiile sunt, pe de o parte, in conformitate cu legile locale relevante, iar pe de alta parte, ca acestea sunt si in siguranta – ceea ce poate reprezenta o provocare foarte mare in organizatiile complexe, de mari dimensiuni. Pentru a evita costuri reputationale, dar si pe cele care decurg din proasta gestionare a datelor financiare, va fi crucial sa raspundem prin folosirea analizei avansate a datelor, a tehnologiilor integrate, precum si a inteligentei artificiale, cloud computing sau RPA (robotic process automation)",
concluzioneaza Adrian Bunea.


Sursa: Mediafax



Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
director financiarconditii de munca

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 24 Noiembrie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Aproape 90% dintre directorii financiari doresc sa investeasca mai mult in tehnologie Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Pensionare Fara Carte De MuncaIntrebare: in cazul in care un fost salariat a pierdut cartea de munca si societatea nu mai are arhiva, cum i se poate reconstitui vechimea astfel incat fostul salariat sa poata iesi la pensie?
 

Raspuns: Art. 279 DIN Codul muncii<br />(1) Vechimea in munca stabilita pana la data de 31 decembrie 20... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“7+1 modele de fise de post actualizate conform GDPR”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018
Descarcati GRATUIT raportul special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"
 

 

 


 
7 modele de Documente pentru Departamentul HR
- actualizate conform GDPR in 2018 -
Cum le intocmiti rapid si corect?

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"7 Documente esentiale pentru Departamentul HR - actualizate 2018"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]