Un business fara clienti ramane doar la stadiul de idee, iar un business fara clienti multumiti nu poate fi considerat cu adevarat de succes. Aceasta este realitatea anului 2017 cand vine vorba despre managementul relatiilor cu clientii. Nu numai noi impartasim aceasta opinie:
”Getting customer interactions right has never been more important, especially since social media has given unhappy customers a louder voice.”
Harvard Business Review (sursa)
”Attracting a new customer is just too difficult and expensive to lose the relationship because you didnt treat them right.”
Entrepreneur Magazine (sursa)
Exista o varietate de servicii, aplicatii si chiar freelanceri la care oamenii pot apela in momentul cand isi doresc ceva anume. Tinand cont de acest fenomen global, intrebarea care apare este: Cum ne putem prioritiza afacerea in randul clientilor si in fata competitiei?
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Raspunsul este: investind in expertiza din domeniul managementul relatiilor cu clientii si prioritizându-l in strategia generala a afacerii. Aveti oportunitatea perfecta de a invata de la lideri din companii puternice si traineri specializati la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania!
Vei putea participa in conversatii cu un bagaj de cunostinte plin de substanta din domeniu, alaturi de speakerii:
- Oana Cadar, Director Automation Solutions Business Center Cluj-Napoca, Emerson
- Liliana Dumitru, Director Executiv Marketing Direct si Customer Care, BRD Finance
- Dina Guran, Manager Canale Alternative, eMag
- Raluca Mindirigiu, Customer Experience Manager, Orange
- Horia Stefanescu, CS Technical Support Center Manager, Orange
- Cristian Mondiru, Director, ACS Global Order Desk, Oracle
- Loredana Negoita, Customer Relationship Manager, City Grill
- Minodora Savu, Manager Service Operations - Customer Advocacy Department, Avira Romania
Iar trainerii nostri se vor ocupa de masterclass-ul si workshop-urile interactive pe teme inovative ca folosirea neuromarketing-ului in relatiile cu clientii sau sisteme holistice ale companiilor care contribuie la succesul din acest domeniu.
- Maria Desmons-Macrea, Consultant, The KPI Institute România
- Radu Silaghi, Specialist training si dezvoltare/Onboarding trainer, Robert Bosch
Profita de perioada de presale pana în 31 martie pentru a-ti asigura locul la Conferinta Managementului Relatiilor cu Clientii in Romania! Inscrierile de tip standard sunt valabile pana in 12 mai 2017.
Pentru mai multe informatii, cat si pentru inscrieri, puteti sa vizitati site-ul oficial al conferintei.