Fisa postului Agent servicii client: atributii, calificari, competente

fisa postuluicompetente agent servicii client
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X
I.    Identificarea postului

•    Numele si prenumele titularului: ...........

•    Denumirea postului: Agent servicii comerciale (Agent servicii client)
[Acest post se intalneste doar in companiile mari / multinationale. Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR.]

•    Pozitia in COR / Cod: 333907
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor. In acest caz am ales codul din COR pentru pozitia de Agent servicii comerciale.]

•    Departamentul / locatia: Departament Comunicare
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]

•    Nivelul postului:
•    Conducere / coordonare: Nu este cazul
•    Executie: Specialist

•    Relatiile:
•    Ierarhice (control, indrumare, posturi supervizate):
•    se subordoneaza: Directorului de Comunicare Interna
•    are in subordine:  Nu este cazul
•    Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu toate departamentele din firma
•    Reprezentare (colaborare, consultanta ): Nu este cazul
[Pentru punctele a, b si c se va tine cont de marimea, specificul si organigrama firmei.]

II.    Descrierea postului

1.    Scopul general al postului
Realizarea unui proces de comunicare interna eficace in acord cu obiectivele manageriale.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]

2.    Obiectivele postului
•    Asigurarea promovarii strategiei, culturii, politicilor si imaginii firmei in interiorul acesteia.
•    Asigurarea transmiterii informatiilor intre posturi, compartimente si niveluri ierarhice diferite, pentru realizarea unei comunicari eficiente in cadrul firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]

3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Redacteaza corespondenta interna (memo-uri, note interne etc.) pe probleme de comunicare.
o Urmareste respectarea standardelor de imagine si protocol, ca si respectarea standardelor privitoare la corespondenta interna.
o Asigura comunicarea cu celelalte departamente in vederea prelucrarii informatiilor primite de la acestea.
o Intretine, completeaza si updateaza informatiile pe reteaua intranet.
o Participa la organizarea evenimentelor legate de promovarea imaginii firmei pentru angajati.
o Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]

4. Descrierea responsabilitatilor postului
a) Privind relatiile interpersonale / comunicarea
• Mentine relatii profesionale cu toti partenerii interni si externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata etc.).
• Raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate catre toate departamentele din firma.
• Are o atitudine politicoasa atat fata de colegi, cat si fata de persoanele din exterior cu care vine in contact in cadrul firmei.
b) Fata de echipamentul din dotare
• Respecta procedurile interne legate de utilizarea echipamentului si aparaturii din dotarea departamentului.
• Raspunde de informarea tuturor angajatilor referitor la procedurile legate de utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor, aparaturii, utilajelor etc.
• Raspunde de informarea imediata a persoanelor responsabile privind orice defectiune in functionare a echipamentului cu care isi desfasoara activitatea.
c) In raport cu obiectivele postului
• Raspunde de implementarea planurilor de comunicare interna.
• Raspunde de realizarea sondajelor de opinie privind satisfactia angajatilor si gestionarea acestor date.
• Raspunde de realizarea unei bune comunicari interpersonale, de grup, in cadrul firmei.
• Raspunde de gestionarea si comunicarea datelor privind evaluarea performantelor.
• Gestioneaza si raspunde de arhiva de lucrari a departamentului.
• Respecta obiectivele propuse in acord cu strategia departamentului.
d) Privind securitatea si sanatatea muncii
Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI.
e) Privind regulamentele / procedurile de lucru
•    Respecta valorile companiei si strategia de comunicare.
•    Raspunde de informarea tuturor angajatilor privind regulamentele si procedurile de lucru din firma.
•    Respecta procedurile de lucru generale specifice firmei (programul de lucru, punctualitatea in intocmirea si predarea rapoartelor etc.).
•    Respecta Regulamentul Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare.
•    Respecta termenele impuse pentru predarea situatiilor catre sefii ierarhici, contabilitate, sectii etc.
• Pastreaza confidentialitatea datelor si informatiilor la care are acces.
• Respecta si aplica actele normative in vigoare si Contractul Colectiv de Munca aplicabil.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei responsabilitatile postului pot diferi.
Atentie! Raspunderea juridica generata de nerespectarea obligatiilor stabilite prin prezenta se va stabili in conformitate cu prevederile legislatiei in vigoare precum si in baza procedurilor reglementate in Regulamentul Intern al firmei.]

5. Conditiile de lucru ale postului
a. Programul de lucru 8 ore si suplimentar cand este nevoie.
[Se va asigura corelarea acestor dispozitii cu acelea ale clauzei specifice din CIM, precum si cu prevederile din anexele la RI / CCM la nivel de unitate referitoare la alternanta turelor, daca este cazul, respectiv la programul de lucru inegal.]
b. Conditiile materiale
• ambientale Nu lucreaza in conditii ambientale deosebite.
• deplasari Se deplaseaza in interiorul companiei si, ocazional, in afara acesteia cu ocazia unor evenimente (seminarii, traininguri etc.).
• spatiu Nu are birou propriu.
• conditii suplimentare (fac parte din categoria de beneficii) Telefon mobil, PC.
c. Conditii de formare profesionala Participa la diverse traininguri, workshopuri, seminarii, congrese de specialitate etc.
d. Buget Nu este cazul.
[Conditiile de la punctele a, b, c si d se decid la nivelul fiecarei firme in functie de conditiile specifice si de posibilitati, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

6. Gradul de autonomie
a. Autoritate asupra altor posturi  ...............
[Se refera la alte posturi decat cele aflate in subordinea directa. Autoritatea se stabileste in fiecare firma de catre conducere, pentru fiecare post in parte - in functie de marimea, specificul si organigrama firmei.]
b. Delegare (inlocuitori, sarcini delegate)
• inlocuieste pe: Directorul de Comunicare Interna, cu responsabilitati si sarcini limitate.
• este inlocuit de: Directorul de Comunicare Interna.
[De obicei, fiecare firma stabileste si mentioneaza numele persoanei inlocuitoare, cu precizarea responsabilitatilor si a sarcinilor pe perioada delegarii.]

7. Indicatori de performanta
Scaderea conflictelor interpersonale in cadrul firmei cu ....%.
[In functie de specificul firmei, pot fi utilizati indicatori diferiti, cu valori diferite, in limitele responsabilitatilor si performantelor cerute de post.]

8. Perioada de evaluare a performantelor
Bianual
[Se stabileste in functie de sistemul de evaluare din fiecare firma.]

9. Evolutii posibile
Poate evolua pe pozitia de Director Comunicare Interna.
[Se stabileste in functie de planificarea carierei din fiecare firma.]

III. Specificatiile postului
1. Nivelul de studii
Minimum studii medii (bacalaureat).
[Nivelul de studii pentru fiecare post difera in functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma.]

2. Calificari / specializari necesare
• Cursuri de specializare in domeniul comunicarii.
• Cunostinte limbi straine: limba engleza, nivel avansat.
• Operare PC (Word, intranet, organizare retele etc.).
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte calificari / specializari.]

3. Competentele postului (pachet de competente)
• capacitate de a stabili relatii interumane;
• toleranta, calm, perseverenta;
• capacitate de a rezolva probleme;
• corectitudine, flexibilitate;
• abilitati in elaborarea de rapoarte si sustinerea de prezentari in fata unei audiente;
• abilitati de lucru cu calculatorul;
• stabilitate psihica, echilibru emotional, constanta in atitudini si manifestari;
• spirit de initiativa cu predispozitie spre actiune;
• preocupare pentru ridicarea nivelului profesional individual;
• capacitate de autoorganizare si punctualitate.
[In functie de specificul si marimea firmei, precum si de nevoile pentru postul respectiv in firma se pot solicita si alte competente.]

4. Experienta de lucru necesara (vechimea in specialitatea ceruta de post)
Minimum 2 ani experienta intr-o pozitie care presupune competente de comunicare.
[Experienta de lucru necesara se stabileste de fiecare firma, in functie de nevoile specifice pentru postul respectiv.]

Data,

Numele si semnatura titularului postului,

Numele si semnatura superiorului ierarhic,

A P R O B A T,

Director General

NOUTATI din Legislatia muncii

Atentie: Trebuie sa va actualizati Regulamentul Intern!


Important! Au aparut prevederi noi obligatorii referitoare la:

-> concediul paternal
-> distribuirea bacsisului catre salariati
-> programul flexibil de lucru
-> supravegherea video a activitatii in firma etc.
-> protectia avertizorilor de integritate !
 
Aflati informatii complete din lucrarea Regulamentul intern in avantajul dvs. Ghid complet

...Vezi AICI detaliile complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluicompetente agent servicii client

Data aparitiei: 24 Martie 2017
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Fisa postului Agent servicii client: atributii, calificari, competente Nota: 3.63 din 5 - 4 voturi.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Fisa postului pentru Inginer-sef piscicultura si vanatoareIntrebare: Caut Fisa post pentru Inginer sef piscicultura si vanatoare 131202 inginer-sef piscicultura si vanatoare
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Campul data la care produce efecte. Data inceperii activitatiiIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu urmatoarea speta privind data de consemnare care se transmite in Revisal pentru noile contracte. Ca si exemplu, daca avem un angajat care incepe activitatea pe data de 19.04, iar contractul il semneaza pe data de 15.04 si tot pe 15.04 il declaram in Revisal, care este data de consemnare corecta care trebuie transmisa in Revisal, 15.04 cand a semnat si am declarat contractul in Revisal sau 19.04 cand angajatul isi incepe activitatea?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]