Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________
Fisa de evaluare a performantelor individuale
Evaluare dupa perioada de proba ? Evaluare semestriala ? Evaluare anuala Promovare ?
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
250 Modele Fise de Post
Orele suplimentare si munca in zi de repaus
Ghid practic privind munca desfasurata de cetatenii non-UE pe teritoriul Romaniei
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ
Postul: Director adjunct societate comerciala (cod COR112005 )
Nr. de Marca:
Nr. crt.
Obiective individuale
Criterii de performanta
PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
A.
Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.
Comunicare profesionala
A.1.1.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3.
Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4.
Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5.
Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.2.
Analiza mediului de afaceri
A.2.1.
Criteriile de analiza a mediului de afaceri se stabilesc in functie de ponderea componentelor specifice ce decurg din necesitatea pietei respective
A.2.2.
Mediul de afaceri este analizat prin compararea rezultatelor vanzarii produselor/serviciilor concurente cu un etalon prestabilit
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.3.
Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.
Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate
A.3.2.
Utilizarea TIC in activitatea desfasurata
A.3.3.
Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
A.4.
Elaborarea strategiilor de marketing
A.4.1.
Verifica criteriile care stau la baza elaborarii strategiilor de marketing
A.4.2.
Aproba resursele necesare pentru implementarea programului de marketing
A.4.3.
Verifica strategiile de marketing
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.5.
Managementul calitatii
A.5.1.
Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.5.2.
Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.6.
Implementarea strategiilor de vanzare
A.6.1.
Planurile de actiune(tacticile) se stabilesc avand in vedere elementele mixului de marketing care au stat la baza formularii strategiilor.
A.6.2.
Planurile de actiune sunt aplicate in corelatie cu situatia mediului extern al firmei in momentul dat.
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
A.7.
Coordonarea activitatii societatii
A.7.1.
Rezolva problemele identificate cu diplomatie, tinand cont de prevederile din domeniu si de regulamentul intern
A.7.2.
Asigura indeplinirea planurilor financiare pe care le-a stabilit
A.7.3.
Gestioneaza si dezvolta relatia cu clientii
A.7.4.
Asigura dezvoltarea societatii
A.7.5.
Asigura promovarea imaginii si a produselor societatii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
A.8.
Implementarea schimbarilor ?n societate
A.8.1.
Analizeaza atitudinea angajatilor fata de schimbare
A.8.2.
Aplica cele mai potrivite metode privind eliminarea opozitiei angajatilor fata de schimbare
A.8.3.
Monitorizeaza atent implementarea schimbarii
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
A.9.
Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare atingerii acestora
A.9.1.
Identifica obiectivele de vanzare de realizat
A.9.2.
Alege instrumentelor de masurare a nivelului de atingere a obiectivelor de vanzare propuse
A.9.3.
Obiectivele de vanzare si resursele necesare atingerii acestora sunt stabilite pentru un interval de timp predeterminat.
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct. Procentaj: _____ (din total maxim de 40 puncte posibile)
B.
Munca in echipa.... Continuarea pe PortalCodulMuncii.ro
www.PortalCodulMuncii.ro reprezinta locul in care cele mai complexe intrebari din legislatia muncii si HR primesc rapid cele mai detaliate raspunsuri din partea expertilor din domeniu.
Profitati de oferta la abonamente PortalCodulMuncii.ro
Sursa: PortalCodulMuncii.ro