Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Model Fisa de evaluare Director adjunct societate comerciala, cod COR 112005

model fisa de evaluarefisa de evaluare
Redam in randurile urmatoare un model orientativ al fisei de evaluare pentru pozitia de Director Adjunct societate comerciala, cod COR 112005, conform specialistilor PortalCodulMuncii.ro:


Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale
 
Evaluare dupa perioada de proba   ?  Evaluare semestriala  ?   Evaluare anuala    Promovare  ?

Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ
Postul: Director adjunct societate comerciala (cod COR112005 )
 
Nr. de Marca:
Nr. crt.
Obiective individuale
 
Criterii de performanta
 
PERFORMANTE
Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator
 
A.
Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1.
Comunicare profesionala
A.1.1.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2.
Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3.
Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4.
Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5.
Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
 
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
 Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.2.
Analiza mediului de afaceri
A.2.1.
Criteriile de analiza a mediului de afaceri se stabilesc in functie de ponderea componentelor specifice ce decurg din necesitatea pietei respective
A.2.2.
Mediul de afaceri este analizat prin compararea rezultatelor vanzarii produselor/serviciilor concurente cu un etalon prestabilit
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.3.  
Tehnologia informatiilor si comunicatiei aplicata
A.3.1.
Stabilirea programelor de software general si de specialitate necesare domeniului de activitate
A.3.2.
Utilizarea TIC in activitatea desfasurata
A.3.3.
Cresterea eficientei in domeniul de activitate cu ajutorul TIC
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.4.
Elaborarea strategiilor de marketing
A.4.1.
Verifica criteriile care stau la baza elaborarii strategiilor de marketing
A.4.2.
Aproba resursele necesare pentru implementarea programului de marketing         
A.4.3.
Verifica strategiile de marketing
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.5.
Managementul calitatii
A.5.1.
Actioneaza pentru implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.5.2.
Aplica actiuni corective si preventive pentru imbunatatirea continua a calitatii
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.6.
Implementarea strategiilor de vanzare
A.6.1.
Planurile de actiune(tacticile) se stabilesc avand in vedere elementele mixului de marketing care au stat la baza formularii strategiilor.
A.6.2.
Planurile de actiune sunt aplicate in corelatie cu situatia mediului extern al firmei in momentul dat.
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.7.  
Coordonarea activitatii societatii
A.7.1.
Rezolva problemele identificate cu diplomatie, tinand cont de prevederile din domeniu si de regulamentul intern
A.7.2.
Asigura indeplinirea planurilor financiare pe care le-a stabilit
A.7.3.
Gestioneaza si dezvolta relatia cu clientii
A.7.4.
Asigura dezvoltarea societatii
A.7.5.
Asigura promovarea imaginii si a produselor societatii
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.8.
Implementarea schimbarilor ?n societate
A.8.1.
Analizeaza atitudinea angajatilor fata de schimbare
A.8.2.
Aplica cele mai potrivite metode privind eliminarea opozitiei angajatilor fata de schimbare
A.8.3.
Monitorizeaza atent implementarea schimbarii
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.9.  
Stabilirea obiectivelor de vanzare si a resurselor necesare atingerii acestora
A.9.1.
Identifica obiectivele de vanzare de realizat
A.9.2.
Alege instrumentelor de masurare a nivelului de atingere a obiectivelor de vanzare propuse
A.9.3.
Obiectivele de vanzare si resursele necesare atingerii acestora sunt stabilite pentru un interval de timp predeterminat.
 
Daca unul dintre puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.
Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 40 puncte posibile)
 
B.
Munca in echipa.... Continuarea pe PortalCodulMuncii.ro


www.PortalCodulMuncii.ro reprezinta locul in care cele mai complexe intrebari din legislatia muncii si HR primesc rapid cele mai detaliate raspunsuri din partea expertilor din domeniu.

Profitati de oferta la abonamente PortalCodulMuncii.ro


Sursa: PortalCodulMuncii.ro

de LegislatiaMuncii.ro


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
model fisa de evaluarefisa de evaluare

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 28 Decembrie 2015
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Model Fisa de evaluare Director adjunct societate comerciala, cod COR 112005 Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Concediu pentru carantina. Pontaj si indemnizatieIntrebare: Va rog sa ma ajutati cu o informatie in cazul unui angajat aflat in carantina la domiciliu cine suporta plata pentru aceasta perioada si cum evidentiem pe pontaj absentarea acestuia?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Programul de lucru al unui angajat cu CIM cu timp partial. Clauza de telemuncaIntrebare: Cum se va trece in contractul individual de munca, programul unui angajat care nu vine in fiecare zi la munca la aceeasi ora? Are un contract de munca de 4 ore/zi. Angajatul nu are posibilitatea sa vina in fiecare zi la aceesi ora la munca. Este in regula daca se trece o fractiune de norma de 4 ore/zi, 20 de ore/saptamana? a) Repartizarea programului de lucru se face dupa cum urmeaza inegal ore zi ore noapte b) Programul de lucru se poate modifica in conditiile regulamentului intern contractului...
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


Descarca GRATUIT
“CONTRACTELE Part Time - modificari majore in 2020. Model de Contract + Calcul contributii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

eNews Resurse Umane

Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti
Descarcati GRATUIT raportul special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Recrutarea si selectia angajatilor. Trucuri si sfaturi de la specialisti"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]