Nou: Fisa de evaluare Asistent manager

22 Noiembrie 2012
22 Noiembrie 2012
fisa de evaluare asistent managerasistent managercod cor 334303
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Unitatea: ___________________________________
Nr. ord. Reg. Com./an: _________________________
CUI: ____________________
Sediu: __________________________________________________
 
Fisa de evaluare a performantelor individuale
 
Evaluare dupa perioada de proba   Evaluare semestriala  Evaluare anuala   Promovare
Numele si prenumele persoanei evaluate:
Departament: Administrativ

Postul: Asistent manager (cod COR 334303)

Nr. de Marca:
Nr.crt.
Obiective individuale Criterii de performanta PERFORMANTE

Se noteaza de la 1 la 5
5 - Foarte bine
4 - Bine
3 - Mediu
2 - Satisfacator
1 - Nesatisfacator

A. Gradul de indeplinire a sarcinilor individuale
A.1. Comunicare profesionala
A.1.1. Obtine informatii prin receptarea de mesaje orale, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.2. Obtine informatii prin receptarea de mesaje scrise specializate, legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
A.1.3. Exprima mesaje orale in limbaj complex, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.4. Elaboreaza mesaje scrise specializate, in contexte profesionale semnificative, in scopul indeplinirii sarcinilor de serviciu
A.1.5. Participa la interactiuni orale si in scris legate de indeplinirea de sarcini de serviciu, in contexte profesionale semnificative
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 25 puncte posibile)
 
A.2. Managementul calitatii
A.2.1. Actioneaza pentru  implementarea si buna functionare a sistemelor de management al calitatii
A.2.2. Aplica actiuni corective si preventive pentru  imbunatatirea continua a calitatii
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.3.   Coordonare si lucrul in echipa
A.3.1. Dezvolta o strategie de lucru in echipa
A.3.2. Monitorizeaza activitatea echipei
A.3.3. Contribuie la consolidare echipei
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.4.   Administratie
A.4.1. Asigurarea administrarii documentatiei
A.4.2. Clasificarea si arhivarea documentelor
A.4.3. Securitatea documentelor
A.4.4. Asigurarea preluarii si transmiterii informatiilor
A.4.5. Folosirea tehnicilor de comunicare
A.4.6. Participarea la discutiile organizate la nivelul companiei
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)
 
A.5.   Relatii cu partenerii de afaceri
A.5.1. Asigurarea coordonarii contactelor de afaceri
A.5.2. Stabilirea relatiei de comunicare cu factorii implicati in realizarea contractelor
A.5.3. Pregatirea tratativele comerciale si efectuarea negocierii
A.5.4. Evaluarea rezultatelor
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.6.   Planificare
A.6.1. Asigurarea strategiei prin stabilirea ei
A.6.2. Definirea obiectivelor
A.6.3. Identificarea directiilor de dezvoltare
A.6.4. Stabilirea modalitatilor de realizare
A.6.5. Organizarea locului de munca
A.6.6. Organizarea sedintelor de lucru
A.6.7. Planificarea activitatii proprii
A.6.8. Planificarea intalnirilor
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 40 puncte posibile)
 
A.7.   Corespondenta cu partenerii
A.7.1. Intocmirea si administrarea corespondentei cu partenerii comerciali
A.7.2. Intocmirea si administrarea corespondentei cu diverse institutii
A.7.3. Asigurarea transmiterii corespondentei
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
A.8.   Gestionarea informatiilor
A.8.1. Adunarea informatiilor
A.8.2. Clasificarea informatiilor
A.8.3. Pastrarea informatiilor
A.8.4. Asigurarea actualizarii informatiilor
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.9.   Raportarea activitatii
A.9.1. Efectuarea rapoartelor verbale
A.9.2. Intocmirea notelor si rapoartelor scrise
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
A.10.   Analiza si decizie
A.10.1 Luarea deciziilor
A.10.2 Adoptarea deciziilor in activitatea de coordonare
A.10.3 Adoptarea deciziilor pentru solutionarea neregulilor
A.10.4 Adoptarea deciziilor privind activitatea propriu-zisa a domeniului
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 20 puncte posibile)
 
A.11. Analiza informatiilor semnificative
A.11.1 Efectuarea analizei informatiilor semnificative
A.11.2 Asigurarea prelucrarii informatiilor semnificative
A.11.3 Folosirea informatiilor semnificative
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 15 puncte posibile)
 
B. Munca in echipa
B.1. Adecveaza formele de comunicare in echipa activitatilor specifice si procedurilor interne, pentru transmiterea rapida si corecta a informatiilor.
B.2. Comunica cu promptitudine si claritate propunerile de imbunatatire a activitatii in echipa.
B.3. Identifica rolurile specifice muncii in echipa, in functie de sarcina specifica ce este realizata de echipa si de indicatiile sefului ierarhic.
B.4. Se incadreaza in activitatile echipei, in normele de lucru si de timp, prin respectarea rolurilor specifice si a responsabilitatilor individuale ale membrilor echipei.
B.5. Ofera prompt si corect informatii altor angajati, prin mijloace specifice.
B.6. Participa impreuna cu membrii echipei la activitatile, manevrele si manipularile necesare pentru rezolvarea problemelor comune.
B.7. Rezolva sarcinile proprii printr-un proces agreat si acceptat de toti membrii echipei.
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
C. Respectarea procedurilor si regulilor SSM (Sanatate si Securitate in Munca), PSI (Prevenirea si Stingerea Incendilor) si SU (Situatii de urgenta)
C.1. Aplica legislatia si reglementarile privind securitatea si sanatatea la locul de munca, prevenirea si stingerea incendiilor si situatiile de urgenta Insusirea drepturilor si responsabilitatilor la locul de munca in functie de normele prevazute la instructajele, procedurile si regulile in materie de sanatatea si securitatea muncii, de prevenirea si stingerea incendiilor si cu privire la modul de comportare in cazul situatiilor de urgenta
Verificarea existentei si integritatii mijloacelor de protectie la locul de munca
Raportarea situatiilor care pun in pericol securitatea individuala si colectiva
C.2. Ia masuri pentru reducerea factorilor de risc Identificarea factorilor de risc  
Raportarea prezentei factorilor de risc
Inlaturarea factorilor de risc
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 10 puncte posibile)
 
D. Calitate rezultatelor obtinute
D.1 Cunoaste si respecta instructiunile de lucru aplicabile
D.2 Colaboreaza eficient cu alte departamente pe probleme de calitate
D.3 Demonstreaza responsabilitatea calitatii in activitatea desfasurata
D.4 Trateaza corespunzator neconformitatile constatate in activitate
D.5 Cand intuieste o posibila problema de calitate, actioneaza prompt pentru evitarea aparitiei acesteia
D.6 Completeaza corespunzator documentele de calitate aplicabile
D.7 Dovedeste responsabilitate in gestionarea si arhivarea documentelor si inregistrarilor calitatii
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 35 puncte posibile)
 
E. Disciplina in munca
E.1 Mentine in buna stare echipamentele din dotare
E.2 Isi anunta absenta motivata din timp si corect
E.3 Respecta programul de lucru
E.4 Utilizeaza in mod responsabil documentatia de lucru
E.5 Este onest cu colegii si superiorii
E.6 Este receptiv la un program de lucru flexibil
Daca unul din puncte nu este aplicabil, procentajul se calculeaza dupa totalul de intrebari aplicabile.

Total: _____pct.   Procentaj: _____ (din total maxim de 30 puncte posibile)
 
TOTAL GENERAL: _________ puncte, procentaj: ____________ (din total maxim de 330 puncte posibile)
 
 
Obiective stabilite pentru angajat:
 
 
Termen:
 
INTOCMIT ANGAJAT VERIFICAT VIZAT
Coordonator direct Management Sef Resurse Umane
 
Semnatura: Data :
Semnatura: Data :
Semnatura: Data :
Semnatura: Data :
CONTESTAREA REZULTATELOR EVALUARII
Continutul contestatiei:
 
 
 
 
 
Semnatura persoanei evaluate:
 
PUNCTAJUL ACORDAT IN URMA CONTESTATIEI
Punctajul:
 
 
Semnatura Cordonatorului direct:
Data:
 
J. LUAREA LA CUNOSTINTA A REZULTATULUI CONTESTATIEI
Semnatura persoanei evaluate:
 
Data:
NOUTATI din Legislatie muncii

Diurna LEGALA. Ce s-a modificat in 2024?


Atentie, au intrat in vigoare 3 acte normative noi! Modificarile sunt majore!

Descoperiti care sunt cele mai frecvente greseli care apar la acordarea diurnei!

Eplicatii detaliate din lucrarea: Totul despre Diurna. Legislatia actualizata la zi. Cazuri practice explicate.

Vedeti AICI Cazuri practice explicate >>


 

 

Atentie!

Descarcati raportul GRATUIT

"CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii"
CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016


 
Descarcati raportul GRATUIT
“CCM, RI plus alte acte ce vizeaza legislatia muncii”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]