Model fisa postului pentru Operator Vanzari prin telefon

fisa postuluifisa de post operator vanzari prin telefonoperator vanzari prin telefon
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


In randurile urmatoare vom stabili care este modelul orientativ de fisa postului pentru Operator Vanzari din telefon.

Astfel, conform Fisa-Postului.ro, vom stabili care este denumirea postului si codul COR, care este departamentul in care se va efectua repartizarea, care este nivelul postului si ce relatii ierarhice exista in aceasta situatie.

Mai mult, vom descrie postul prin a delimita scopul general, obiectivele si sarcinile specifice acestui post.

Fisa de post operator vanzari prin telefon
 
I. Identificarea postului
 
1. Numele si prenumele titularului:.........................
 
2. Denumirea postului: Operator Vanzari prin telefon
[Daca in organigrama dvs. denumirea postului difera de cea din COR, va trebui sa mentionati in fisa si denumirea din COR. In acest caz denumirea din COR este Operator vanzari prin telefon.]
 
3. Pozitia in COR / Cod: 333912
[In cazul in care denumirea postului din firma dvs. nu se regaseste in COR, va trebui sa treceti codul din COR pentru denumirea cea mai apropiata din punct de vedere al sarcinilor si responsabilitatilor.]
 
4. Departamentul / locatia: Departament Vanzari
[Repartizarea se va face conform marimii, specificului si organigramei firmei.]
 
5. Nivelul postului:
a. Conducere / coordonare: Nu este cazul
b. Executie: Entry
 
6. Relatiile:
a) Ierarhice (control, indrumare), posturi supervizate:
• se subordoneaza: Directorului de Vanzari
• are in subordine: Nu este cazul
 
b) Functionale (colaborare, pe orizontala): Cu Departamentele Logistica si IT
 
II. Descrierea postului
1. Scopul general al postului
Realizarea targetului de vanzari stabilit in conformitate cu politica de vanzari a firmei.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei scopul poate diferi. Scopul postului se va regasi detaliat in obiectul contractului definit in CIM semnat de parti.]
 
2. Obiectivele postului
Realizarea planului de vanzari prin vanzarea de produse prin telefon.
Identificarea de noi clienti.
Cresterea cotei de piata a produselor / serviciilor.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei obiectivele pot diferi.]
 
3. Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
Realizeaza planul zilnic de vanzari.
Prezinta si promoveaza la telefon produsele / serviciile prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.
Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cresterii cotei de piata a produselor.
Mentine permanent legatura cu clientii existenti pentru fidelizarea acestora.
Intocmeste rapoarte privind situatia vanzarilor, concurenta, noile trenduri pe piata, potentialii clienti.
Urmareste incasarea comenzilor si face propuneri pentru acordarea de eventuale discounturi sau amanari de plata pentru clientii fideli.
Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
[In functie de marimea, specificul si organigrama firmei sarcinile / atributiile / activitatile pot diferi.]
 
4.Descrierea responsabilitatilor postului.... Cititi continuarea pe www.Fisa-Postului.ro

 

NOUTATI din Legislatia muncii

NOU! S-a modificat legislatia privind acordarea diurnei in 2024!


Principala modificare a fost introdusa prin OG 16!

Este o modificare care creeaza neclaritati majore in situatii practice care privesc:
1) incadrarea deplasarii salariatului in delegare sau in deplasare la locul de munca
2) stabilirea plafonului neimpozabil in functie de incadrarea deplasarii pentru toti salariatii
3) stabilirea plafonului neimpozabil al indemnizatiilor cuvenite soferilor

Descoperiti alte noutati in Diurna legala in Romania si in strainatate.

...Vezi AICI detalii complete <<

de Legislatia Muncii


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
fisa postuluifisa de post operator vanzari prin telefonoperator vanzari prin telefon

Data aparitiei: 22 Mai 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele
Rating:

Model fisa postului pentru Operator Vanzari prin telefon Nota: 5 din 5 - 1 vot.
Urmareste-ne pe Google News

Sfaturi de la Experti - Intrebari si Raspunsuri

 
Reglementare acordare tichete de masaIntrebare: Daca un angajator acorda tichete de masa, acestea trebuie trecute in regulamentul intern astfel incat sa beneficieze toti salariatii ? sau se fac acte aditionale si se acorda preferential?
vezi AICI raspunsul specialistilor <<
 
Fisa postului pentru Director tehnicIntrebare: Va rog frumos sa ma ajutati cu fisa postului pentru Director de productie/tehnic cod cor 112024.
vezi AICI raspunsul specialistilor <<


ARTICOLE SIMILARE

Model fisa postului pentru Operator Vanzari prin telefon

Descarca GRATUIT
“Noutati despre Regulamentul Intern si CCM in 2024 - Legislatie si studii de caz”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.
Rentrop ∧ Straton

 

 

eNews Resurse Umane

Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern
Descarcati GRATUIT raportul special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"
 

 


 
Atentie la TELEMUNCA!
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Noutati privind Regulamentul Intern. TOP 3 Modele de Regulament Intern"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]