Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Atributii indeplinite in Departamentul de Resurse Umane

regulament de organizare si functionareregulamentatributii departament resurse umanece atributii are managerul de resurse umaneatributii resurse umane


Coform ghidului "Regulamentul de organizare si functionare in 5 pasi" principalele atributii indeplinite de catre Departamentul de Resurse umane pot fi:
  • organizarea resurselor umane (structura organizatorica, fisele de post cadru si individualizate, evidenta de personal si a posturilor vacante);
  • asigurarea resurselor umane (recrutare, selectie si angajare de personal);
  • intocmirea statului de personal pe baza organigramei;
  • intocmirea contractelor individuale de munca si a conventiilor civile de prestari servicii;
  • realizarea inregistrarii contractelor de munca in ReviSal si a inregistrarilor legale ulterioare in acesta;
  • intocmirea documentelor legale pentru incetarea activitatii salariatilor;
  • propunerea spre aprobare a necesarul de personal pe meserii, functii, specialitati si nivele de pregatire corespunzator cerintelor rezultate din structura obiectului de activitate al societatii;
  • intocmirea fiselor de post;
  • evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a concediilor fara plata,
  • intocmirea raportarilor statistice specifice activitatii departamentului;
  • intocmirea documentele necesare pensionarii personalului societatii, potrivit prevederilor legale;
  • elaborarea sistemului de motivare a personalului (salarii de baza, indemnizatii de conducere, salarii de merit, prime, tichete de masa, instruiri, promovari, asigurare medicala, asigurarea dreptului la pensie);
  • implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii;
  • elaborarea documentelor sistemului de management al calitatii (proceduri standard de operare, instructiuni si manualul calitatii);
  • elaborarea planului anual de instruire, planului anual de lucru, a raportului anual de activitate pentru departament;
  • organizarea procesului de evaluare anuala a performantelor profesionale ale salariatilor;
  • asigurarea confidentialitatii documentelor si informatiilor gestionate de salariatii Departamentului de Resurse Umane;
  • asigurarea accesului controlat al persoanelor desemnate de catre managementul de la cel mai inalt nivel, la documentele si informatiile privind resursele umane;
  • asigurarea instruirilor profesionale ale personalului din Departamentul de resurse umane;
  • gestionarea instruirilor profesionale ale salariatilor;
  • asigurarea administrarii bazelor de date, prin persoanele responsabile, in conformitate cu deciziile managementului;
  • informarea managementului de la cel mai inalt nivel cu privire la noile aparitii sau modificari de acte legislative din domeniul legislatiei muncii;
  • asigurarea unei bune colaborari si comunicari cu sefii de departament;
  • reprezentarea companiei in relatiile cu institutiile externe pe probleme de resurse umane;
  • analizarea concordantei dintre specificul culturii si performantele organizatiei si formularea de propuneri de imbunatatire;
  • respectarea indatoririlor legale referitoare la:
  • ROF si RI;
  • confidentialitate;
  • protectia muncii;
  • normele de paza si stingerea incendiilor;
  • normele igienico-sanitare specifice activitatii profesionale;
  • buna pastrare si gestionare a bunurilor din inventarul departamentului.

Sursa: Regulamentul de organizare si functionare in 5 pasi>>>


Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
regulament de organizare si functionareregulamentatributii departament resurse umanece atributii are managerul de resurse umaneatributii resurse umane

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite prin WhatsApp si Email!


Data aparitiei: 06 Februarie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Atributii indeplinite in Departamentul de Resurse Umane Nota: 5 din 5 - 1 vot.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Suspendarea Contractului Individual De MuncaIntrebare: Bună ziua. Dacă sunt angajat cu contract de muncă pe perioadă determinată (6 luni), am dreptul la concediu fără plată pentru pregătirea și susținerea licenței? Vă mulțumesc.
 

Raspuns: Vă mulțumesc mult pentru răspuns.... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“SALARIZAREA: modificari majore in 2019 - 7 Cazuri Practice explicate de specialisti”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple
Descarcati GRATUIT raportul special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"
 

 

 


 
Angajarea - pasii catre o recrutare de succes
Cazuri practice, solutii si exemple

Descarcati acum GRATUIT Raportul Special

"Angajarea - pasii catre o recrutare de succes - Cazuri practice, solutii si exemple"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane
[x]