legislatiamuncii.ro
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Atributii indeplinite in Departamentul de Resurse Umane

06 Februarie 2014
06 Februarie 2014
regulament de organizare si functionareregulamentatributii departament resurse umanece atributii are managerul de resurse umaneatributii resurse umane
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X


Coform ghidului "Regulamentul de organizare si functionare in 5 pasi" principalele atributii indeplinite de catre Departamentul de Resurse umane pot fi:
  • organizarea resurselor umane (structura organizatorica, fisele de post cadru si individualizate, evidenta de personal si a posturilor vacante);
  • asigurarea resurselor umane (recrutare, selectie si angajare de personal);
  • intocmirea statului de personal pe baza organigramei;
  • intocmirea contractelor individuale de munca si a conventiilor civile de prestari servicii;
  • realizarea inregistrarii contractelor de munca in ReviSal si a inregistrarilor legale ulterioare in acesta;
  • intocmirea documentelor legale pentru incetarea activitatii salariatilor;
  • propunerea spre aprobare a necesarul de personal pe meserii, functii, specialitati si nivele de pregatire corespunzator cerintelor rezultate din structura obiectului de activitate al societatii;
  • intocmirea fiselor de post;
  • evidenta concediilor de odihna, a concediilor medicale si a concediilor fara plata,
  • intocmirea raportarilor statistice specifice activitatii departamentului;
  • intocmirea documentele necesare pensionarii personalului societatii, potrivit prevederilor legale;
  • elaborarea sistemului de motivare a personalului (salarii de baza, indemnizatii de conducere, salarii de merit, prime, tichete de masa, instruiri, promovari, asigurare medicala, asigurarea dreptului la pensie);
  • implementarea, mentinerea si imbunatatirea continua a sistemului de management al calitatii;
  • elaborarea documentelor sistemului de management al calitatii (proceduri standard de operare, instructiuni si manualul calitatii);
  • elaborarea planului anual de instruire, planului anual de lucru, a raportului anual de activitate pentru departament;
  • organizarea procesului de evaluare anuala a performantelor profesionale ale salariatilor;
  • asigurarea confidentialitatii documentelor si informatiilor gestionate de salariatii Departamentului de Resurse Umane;
  • asigurarea accesului controlat al persoanelor desemnate de catre managementul de la cel mai inalt nivel, la documentele si informatiile privind resursele umane;
  • asigurarea instruirilor profesionale ale personalului din Departamentul de resurse umane;
  • gestionarea instruirilor profesionale ale salariatilor;
  • asigurarea administrarii bazelor de date, prin persoanele responsabile, in conformitate cu deciziile managementului;
  • informarea managementului de la cel mai inalt nivel cu privire la noile aparitii sau modificari de acte legislative din domeniul legislatiei muncii;
  • asigurarea unei bune colaborari si comunicari cu sefii de departament;
  • reprezentarea companiei in relatiile cu institutiile externe pe probleme de resurse umane;
  • analizarea concordantei dintre specificul culturii si performantele organizatiei si formularea de propuneri de imbunatatire;
  • respectarea indatoririlor legale referitoare la:
  • ROF si RI;
  • confidentialitate;
  • protectia muncii;
  • normele de paza si stingerea incendiilor;
  • normele igienico-sanitare specifice activitatii profesionale;
  • buna pastrare si gestionare a bunurilor din inventarul departamentului.

Sursa: Regulamentul de organizare si functionare in 5 pasi>>>

NOUTATI din Legislatia muncii

Video – Conferinta Noul REGES online. Provocari pentru angajatori


 Ce probleme practice ridica trecerea pe REGES online?
 
Va invitam in data de 21 mai sa participati la evenimentul Noul REGES online. Provocari pentru angajatori, in cadrul caruia lectorul
RENTROP & STRATON, reputat specialist in relatii de munca, va explica in detaliu implicatiile practice ale tranzitiei la REGES online,
cu accent pe procedura de urmat in diferite situatii concrete.
 
Atentie! Evenimentul este transmis LIVE!

...Vezi AICI detalii complete <<


 

 
Atentie!
Descarcati raportul GRATUIT
TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016

Descarcati raportul GRATUIT
“REGES ONLINE: H.G. nr. 295/2025 si exemple practice”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.


 
Atentie la NOUTATILE
din HR!
Descarcati raportul
"TOP 9 teste HR: Angajare, Evaluare si Motivare a angajatilor"
Adauga mai jos adresa ta de email
si primesti Raportul Gratuit
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentului UE 679/2016
[x]