Companiile mari si-au dat seama inaintea tuturor ca fenomenul de social media nu poate sa aduca decat alte miliarde de dolari in conturile acestora. Platformele sociale au devenit astfel, intr-un timp foarte scurt, instrumente clare si extrem de eficiente de atragere a noilor clienti si de vanzari masive in perioade reduse.
Un exemplu cat se poate de pertinent in acest caz il reprezinta PepsiCo, o companie care a inteles si ca, dincolo de posibilitatea dezvoltarii afacerii pe termen lung, mediul online ofera si sansa de a gasi si de a apropia cei mai buni specialisti din domeniu.
Companiei nu i-a fost, asadar, greu sa devina prezenta pe toate retelele de socializare si de schimb de informatii, astfel incat a reusit sa demonstreze performanta pe care o poate realiza prin intermediul unor site-uri ca YouTube, Twitter sau LinkedIn.
In concret, PepsiCo se remarca printr-un management unitar in mediul online si a creat imediat un cont de Twitter dedicat celor care isi cauta un job. In plus, pe LinkedIn compania si-a realizat un tab de cariere. Nu a intarziat sa creeze nici varianta mobila de publicare a ofertelor de joburi, iar clipurile de pe YouTube au menirea de a apropia privitorii de cultura acestei organizatii.
250 Modele de fise de post EDITABILE actualizate conform GDPR
Procedura completa la angajare Caiet de lucru pentru angajatori si manageri de HR
Hartuirea si discriminarea la locul de munca Legislatie explicata si studii de caz
Aceste instrumente sunt in permanenta utilizate la capacitate maxima, prezenta "companiei" fiind activa tot timpul. Nu lipsesc raspunsurile la intrebarile formulate de candidati, iar compania nu uita sa faca publice marturiile unor angajati, mai mult decat multumiti de ceea ce PepsiCo a adus in vietile lor.
ARTICOLE SIMILARE
Cum sa descoperi diamante - Workshop in Bucuresti, 27-29 martie 2015. Strategii si tehnici de selectie si intervievareCrestem impreuna nivelul de performanta al managementului relatiilor cu clientii in RomaniaAi sanse mai mari sa iti gasesti un job prin Google+?Ce inseamna sa fii angajat in SOCIAL MEDIAIndicatori de performanta (KPI). Ce inseamna, tipuri si exempleULTIMELE ARTICOLE
Formularul pentru ajutorul de incalzire nu e nouTrei cursuri pentru un CV impresionant8 sfaturi practice pentru a fi productiv si relaxat in telemunca. DA, se poate!Obligatii noi si reguli stricte (inclusiv GDPR) pentru comerciantii de carte electronica, aplicatii mobile, cursuri online sau jocuriCati angajati romani ar actiona non-etic ca sa obtina un salariu mai mare