In timpul interviului, fiti atent la cat de interesanta vi se pare discutia cu persoana respectiva. Intrebati-va pur si simplu daca va face placere sa stati de vorba cu omul din fata dvs. Daca observati ca sustinerea interviului in sine va plictiseste, fiti sigur ca la fel de plictisit va fi orice potential client al firmei dvs. caruia candidatul respectiv va incerca sa-i vanda ceva.
Testul acid al selectiei
Daca aveti in fata dumneavoastra un candidat bun, dar inca nu va dati seama foarte clar daca l-ati dori sau nu in echipa dvs., intrebati-va un lucru simplu: “M-ar deranja daca aceasta persoana ar lucra pentru o firma concurenta?” Raspunsul pe care vi-l dati va va ajuta sa luati instantaneu o decizie.
Workshop-ul “Cum sa descoperi diamante” prezinta tehnici de ultima ora, folosite cu succes in multe companii (inclusiv in cele prezente pe piata din Romania), referitoare la:
• sursele pentru identificarea celor mai potriviti angajati
• formularea anunturilor de angajare
Legis Plus Legislatia Muncii
Codul Muncii republicat si actualizat la zi
Ghid practic de Securitate si Sanatate in Munca
• selectarea CV-urilor
• reguli obligatorii pentru sustinerea interviurilor de angajare
• criterii vitale de aplicat
• teste de selectie
• lucruri de urmarit dupa angajarea propriu-zisa
Tematica workshop-ului “Cum sa descoperi diamante”:
1. Cine sunt si ce-mi doresc sa fac - talente, pasiuni, valori, motivatii
2. Piata muncii in Romania – tendinte
• Plusuri si minusuri
• Tehnologiile noi (trecerea de la anuntul traditional la social media)
• Profilul candidatului dorit (realizari, valori, motivatie, modificarea profilului in noul context: “candidat talentat – caut cariera, nu job”).
3. Personal Branding
• Abilitati, competente, cunostinte ale unui recrutor de succes
• Principii si valori in recrutare, cum gandeste si ce tipuri de comportamente sunt recomandate pentru un recrutor sau hiring manager, atitudine si tinuta
• Retea de contacte, expunere si relationare
• “I sell” – cum te promovezi si cum te vinzi pe tine, ca persoana sau ambasador al companiei, in cadrul procesului de recrutare si selectie a candidatilor
4. Brandul de angajator
• Tehnici de management online (blog, podcast, video etc.)
• Tehnici de management offline (consecventa, corectitudine etc.)
• Cum imbinam in mod constructiv brandul personal cu cel de angajator
5. Utilizarea social media in recrutare
• Utilizarea social media pentru a identifica candidati activi/pasivi
• Familiarizarea cu LinkedIn si cu instrumentele de cautare pe care le pune la dispozitie
• Elaborarea strategiei in functie de natura pozitiei pentru care se face recrutarea
6. Profilul candidatului
• Profilul de performanta al postului (KPIs, competente, motivatie, valori)
• De la identitatea din CV la candidatul din interviu
7. Interviul
• Strategii si tehnici de selectie si intervievare, interviul pe competente, metoda STAR, profilare (profile de personalitate, teste folosite pentru diverse pozitii)
• Interpretarea limbajului trupului in cadrul interviurilor
• Tehnici de sondare a motivatiei si valorilor
• Testele – de ce da sau nu
8. Integrarea in companie a candidatilor plasati
• Primele 100 de zile la locul de munca
• Follow-up si feedback
Detalii si inscriere AICI>>