Acest site foloseste cookie-uri. Apasati butonul alaturat pentru o navigare cat mai usoara.
Daca folositi acest site, sunteti de acord cu utilizarea cookie-urilor.
X Acest site foloseste Cookies.
Continuarea navigarii implica acceptarea lor. Detalii aici
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Managementul Resurselor Umane: Importanta comunicarii colective in cadrul unei organizatii

managementul resurselor umanemanagement hr


Care sunt riscurile adoptarii unui stil de management in care comunicarea individuala cu angajatii eclipseaza tendinta catre comunicarea colectiva? Sunt numeroase si toate reprezinta factori declansatori pentru conflicte, nemultumiri, indoieli, lipsa increderii si deficiente in munca in echipa.

Consecintele si solutiile acestui stil de management sunt delimitate mai jos, de catre experti:


Consecinte

-  Vei crea o stare de suspiciune printre angajati si vei determina aparitia unor comportamente clientelare.

-  Fiecare angajat va crede ca are o relatie particulara cu top managerul si va afisa un aer de superioritate fata de colegii sai.

-  Angajatii nu vor avea spirit de echipa, vor lucra mai putin eficient si isi vor urmari propriile interese.

-  In situatiile problematice nu vei avea toate informatiile in acelasi timp pentru a le verifica si nu vei cunoaste diversele puncte de vedere ale angajatilor pentru a fi in masura sa iei cea mai buna decizie.

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

Ghid complet - Instructiuni proprii de securitate a muncii
Ghid complet - Instructiuni proprii de securitate a muncii

Vezi detalii aici

Cum sa operati eficient si fara greseli in Revisal
Cum sa operati eficient si fara greseli in Revisal

Vezi detalii aici





-  Vei deveni dependent de informatiile provenite de la anumite persoane si vei putea fi influentat sau chiar manipulat de catre acestea.

-  Daca te lipsesti de discutiile in grup, creativitatea si initiativa angajatilor nu vor fi suficient stimulate si nu vei cunoaste toate posibilele solutii ale problemelor cu care se confrunta organizatia.

Solutii

- Stabileste intalniri periodice cu toti angajatii si discutati in plen problemele firmei si problemele de personal aparute, care se preteaza la acest mod de comunicare.

- Stabileste pentru fiecare compartiment intalniri saptamanale si participa prin rotatie la fiecare dintre ele.

- Daca primesti informatii din partea angajatilor, ai grija sa le verifici , nu pentru ca nu ai avea incredere in personal, ci pentru ca aceasta este rutina de utilizare a informatiei.

- Descurajeaza comportamentele clientelare si evita dependenta de anumite persoane.

- Solicita cel putin o data pe an asistenta unui specialist in probleme de personal, din exteriorul firmei, pentru a identifica eventualele probleme de comunicare aparute.

- Nu lasa nerezolvata nici o problema de comunicare deoarece aceasta poate avea consecinte pe termen lung, iar, in timp, exista pericolul sa degenereze in conflicte de munca majore.


Mult succes in managementul resurselor umane!
Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 30 Aprilie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Managementul Resurselor Umane: Importanta comunicarii colective in cadrul unei organizatii Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cand Ma Pot Incadra La Iesirea La Pensie ?Intrebare: Buna ziua .Sunt nascut in 17-11-1958 si angajat din 12- 07- 1975 .am lucrat in grupa a 2 a 100% 4 ani si 4 luni si in grupa a 2 a 75 % 19 ani si 10 luni va rog sa- mi spuneti cand pot iesi la pensie . In luna iulie am vechime 43 ani cu armata . Va multumesc .
 

Raspuns: Stagiu de cotizare in grupa a ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“(OUG 82) Negocierea Salariilor in 2018 - ce este OBLIGATORIU si ce NU?”
exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane