Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
legislatiamuncii.ro cauta meniu

 

Managementul Resurselor Umane: Importanta comunicarii colective in cadrul unei organizatii

managementul resurselor umanemanagement hr


Care sunt riscurile adoptarii unui stil de management in care comunicarea individuala cu angajatii eclipseaza tendinta catre comunicarea colectiva? Sunt numeroase si toate reprezinta factori declansatori pentru conflicte, nemultumiri, indoieli, lipsa increderii si deficiente in munca in echipa.

Consecintele si solutiile acestui stil de management sunt delimitate mai jos, de catre experti:


Consecinte

-  Vei crea o stare de suspiciune printre angajati si vei determina aparitia unor comportamente clientelare.

-  Fiecare angajat va crede ca are o relatie particulara cu top managerul si va afisa un aer de superioritate fata de colegii sai.

-  Angajatii nu vor avea spirit de echipa, vor lucra mai putin eficient si isi vor urmari propriile interese.

-  In situatiile problematice nu vei avea toate informatiile in acelasi timp pentru a le verifica si nu vei cunoaste diversele puncte de vedere ale angajatilor pentru a fi in masura sa iei cea mai buna decizie.

Protectia datelor personale - Ghid pentru HR
Protectia datelor personale - Ghid pentru HR

Vezi detalii aici

Cartea Verde a Legislatiei Muncii
Cartea Verde a Legislatiei Muncii

Vezi detalii aici

37 de modele de Regulament Intern
37 de modele de Regulament Intern

Vezi detalii aici





-  Vei deveni dependent de informatiile provenite de la anumite persoane si vei putea fi influentat sau chiar manipulat de catre acestea.

-  Daca te lipsesti de discutiile in grup, creativitatea si initiativa angajatilor nu vor fi suficient stimulate si nu vei cunoaste toate posibilele solutii ale problemelor cu care se confrunta organizatia.

Solutii

- Stabileste intalniri periodice cu toti angajatii si discutati in plen problemele firmei si problemele de personal aparute, care se preteaza la acest mod de comunicare.

- Stabileste pentru fiecare compartiment intalniri saptamanale si participa prin rotatie la fiecare dintre ele.

- Daca primesti informatii din partea angajatilor, ai grija sa le verifici , nu pentru ca nu ai avea incredere in personal, ci pentru ca aceasta este rutina de utilizare a informatiei.

- Descurajeaza comportamentele clientelare si evita dependenta de anumite persoane.

- Solicita cel putin o data pe an asistenta unui specialist in probleme de personal, din exteriorul firmei, pentru a identifica eventualele probleme de comunicare aparute.

- Nu lasa nerezolvata nici o problema de comunicare deoarece aceasta poate avea consecinte pe termen lung, iar, in timp, exista pericolul sa degenereze in conflicte de munca majore.


Mult succes in managementul resurselor umane!

Citeste mai multe articole pe aceeasi tema:
managementul resurselor umanemanagement hr

Ti-a placut acest articol?
Da Like, Printeaza sau trimite pe Email!


Data aparitiei: 30 Aprilie 2014
Cat de utila va este aceasta informatie?
Noteaza folosind stelele


Rating:


Managementul Resurselor Umane: Importanta comunicarii colective in cadrul unei organizatii Nota: 5 din 5 - 2 voturi.
 

 
x
(cel putin 10 caractere)


Pentru a activa formularul, trebuie sa raspundeti corect la intrebare!
 

 

ClubLegislatiaMuncii.ro - intrebarea zilei

 
Cum Se Calculeaza Sporul De NoapteIntrebare: Care este modul de calcul al sporului de noapte ? 25% din salariul de baza, indiferent de numarul de ore de noapte lucrate sau 25% din suma aferenta numarului de ore de noapte lucrate Multumesc !
 

Raspuns: Sporul de noapte este reglementat de codul muncii si este clar definit.Intra in ore lucrate noaptea ... citeste tot raspunsul aici


Descarca GRATUIT
“Codul Muncii: 5 modificari majore in 2018”

exclusiv abonatilor la newsletterul gratuit E-News LegislatiaMuncii.

 

eNews Resurse Umane

Importanta Work-Life Balance
Descarca GRATUIT raportul special

"Importanta Work-Life Balance"
 

 

 


 
xx
PRIORITATILE ANULUI 2018
Afla cum realizezi echilibrul intre activitatea profesionala
si viata personala a angajatilor

Descarca acum GRATUIT Raportul Special

"Importanta Work-Life Balance"

Da, vreau sa primesc revista de Resurse Umane